Piackutatások szerint a Facebookhoz áramlik be az amerikai online reklámpiac teljes bevételének 6,5 százaléka, elemzők pedig folyamatos növekedést jósolnak a cégnek a következő években is.
Az idei évre vonatkozó előrejelzések szerint hatvan százalékkal fognak növekedni a Facebook bevételei, melyek döntő része az amerikai reklámpiacról származik. Az elkövetkező években a növekedés csökkenő ütemben folytatódhat, a hangsúly pedig a nemzetközi piacra helyeződik át - írja a Médiapiac.
A felhasználók számára a közeljövőben látványos változásokkal is jár majd Facebook terjeszkedése a reklámpiacon: nemsokára érkeznek a prémium hirdetési felületek az oldalon, melyek a felhasználói tartalomhoz kapcsolódva jelennek majd meg - írja a Médiapiac blog.
A hirdetés és a tartalom egybeolvadása hatékonyabb eszköz a hirdetők számára, de komolyan megkérdőjelezheti a tartalom hitelességét.