Csillagászati összegért vásárolt be a Starbucksnál a Nestlé
A vételár az amerikai kávépiac felével egyenlő.
A vételár az amerikai kávépiac felével egyenlő.
Egy 180 millió forintos beruházást követően a brit piacot is Szerencsről látja el a Nescafé 3in1 kávéval, Európa nagy részéhez hasonlóan. Ez évente 1 milliárd tasak italport jelent, ráadásul a „három az egyben” kávét is a szerencsi gyárban fejlesztették ki tizenhárom éve.
Gagarin a hivatkozási alap arra, hogy a Holdra készülő Puli Space kilövési programot hajtott végre vasárnap. 36 ezer méterre lőttek fel egy kávécserjét, ami meg úgy került a képbe, hogy ha annak fogyasztását így folytatjuk, az tényleg elérhetetlen luxuscikké válik.
Az elmúlt évben 5,8 milliárdszor került a vásárlók kosarába Coca-Cola, és ezzel világelső lett a napi fogyasztási cikkek kategóriájában. A top 10-es listán dobogós még a Nescafé és a Pepsi.
Idén hetvenöt éves a Nescafé, amelynek neve Magyarországon szinte eggyé vált a vízben oldódó kávéval.
A Nestlé nettó nyeresége az első fél évben 8,9 százalékkal 5,12 milliárd frankra nőtt a múlt év hasonló időszakához képest - közölte a svájci élelmiszeripari társaság csütörtökön. Az árbevétel 7,5 százalékkal 44,1 milliárd frankra emelkedett.
A Nestlé a kávégépek piacán erősít, idén újabb automatával támad, etől a Nescafé termékek iránti kereslet további növekedését várja.
Egy felháborodott versenyzőnek köszönhetően túl vagyunk az első igazi hazai Facebook-like botrányon.
Igaz, George Clooney, a Nespresso reklámarca nem szerepel az alábbi rövidfilmben (mert ez egy Nescafe reklám), de...
Fontosságához és kedveltségéhez képest keveset tudunk a kávéról, ezen kíván segíteni a kávé világnapja alkalmából a...