#márka
Itt a világ legértékesebb márkáinak listája, megint az Apple vezeti
A világ tíz legértékesebb márkája közül nyolc amerikai, a lista elejére idén sem lehetett 100 milliárd dollár alatti márkaértékkel bekerülni.
Banksy szerint a Guess lenyúlta az alkotásait, ezért ő is lopásra biztatott
Az ügyben van egy csavar.
Elindította saját kötőkészlet-márkáját a lelátón kötögető olimpiai bajnok
Nem az általa kötött holmikat árulja Tom Daley, hanem különböző szetteket, amelyek segítségével mindenki elkészítheti a saját remekművét.
„Mintha folyamatosan ott lakna a szerető a hálószobában”: ilyen, ha húsz év után nevet vált egy márka
Ha egy szolgáltatás semmit nem változik, csak nevet vált, akkor biztosan lesznek páran, akik azt mondják, hogy rosszabb lett. A Netpincér is sokat kockáztat 1999 óta létező neve eldobásával, de a váltás akár az egész magyar online szolgáltató piacot is megváltoztathatja.
A tűsarkú Crocs papucs nem viccel
Ha tippelnünk kellene, valószínűleg nem sok ilyen zöld szörnyeteggel találkozunk majd az utcákon.
Menő divatmárkát gyártó céget kapott az államtól a szegedi püspök
Egy márkás pulóver áráért dolgoznak egy hónapig abban a cégben, amelyet ingyen kapott meg a szegedi egyházmegye. A kötöttárugyárban zömében megváltozott munkaképességűeket foglalkoztatnak, ahol jobbára vitorlázók sportruházatának darabjait, olasz megrendelésre szállítják. A 2Rule márkának 2019-ben nem jött be a Szefo Zrt, de a Nanushka új megrendelő lehet a gyárban.
Vége a rasszista nevű Uncle Ben'snek, Ben's Original lesz helyette
A logóját is megváltoztatják a több szempontból is a rabszolgatartásra utaló márkának.
Itt az újabb bizonyíték, hogy Mészáros Lőrinc nem tud tévedni
Az egy évvel korábbi 129 milliós veszteség után tavaly már 21,5 millió forint profitot hozott Mészáros Lőrinc sportmárkája, a 2Rule.
Családi külkercégek vetették rá magukat az NDK-s Marshall-segélyre – "Eljött a paradicsom", 1990. április 5.
Eltartott egy ideig, amíg a keletnémeteknek elmagyarázták, hogy csak beruházásra kaphatnak nyugati pénzt, és bizony üzleti terv is kell a hitelhez. Nyiladozó kapitalizmus 30 évvel ezelőtt.
Ajándékot kapnak a keletnémetek, mégis fanyalognak – "Eljött a paradicsom", 1990. március 31.
Olcsóbb a csokoládé, de nem édesebb. Sőt a gyártónak keserű – kezdődik a máig tartó kelet-nyugati gyanakvás első fejezete.
A Ferrari a világ legerősebb márkája
Az olasz sportkocsigyártó sok új modellt jelentett be a közelmúltban, és igen erős évet tudhat maga mögött.