Nem az általa kötött holmikat árulja Tom Daley, hanem különböző szetteket, amelyek segítségével mindenki elkészítheti a saját remekművét.
Miután kötögetéssel emelte új szintre a lelátói életet Tokióban, a britek 27 éves műugró olimpiai bajnoka, Tom Daley piacra dobta saját márkáját, a Made With Love-ot.
A sportoló nem arra vállalkozott, hogy az általa kötött darabokat árulja, hanem készleteket ad ki, amely segítségével mindenki – a kezdőtől a haladó szintig – elkészítheti a saját pulóverét, takaróját, sapkáját, egyéb kiegészítőjét.
Az 1896 nevű kollekciót az első újkori olimpiai játékok tiszteletére nevezték el. Minden szett tartalmaz tűt, biológiailag lebomló fonalat, és kötési mintákat az egyedi dizájnokhoz – írja a Bustle.
A kötőkészlet-márka termékei között megtalálható egy flamingós pulóverkészítéshez, illetve egy dupla takaró összeállításához szükséges szett is. Gyapjúsapkát 30 fontos, sálat 70 fontos készletből lehet készíteni, a "Flamin-GO For it" nevű pulóverszett 120 fontba kerül.
Daley elmesélte, hogy az utóbbi két évben a kötés mentette meg őt: a hobbiját a mindfulness egyik fajtájaként végzi, ráadásul úgy véli, a kötögetés jó módja annak, hogy kellemesen töltse el az időt, miközben utazik, vagy amikor otthon kell lennie a járvány miatti lezárások idején.
A sportoló mindenhová magával viszi a kötéseit, és minden alkalommal, amikor elkészül egy újabb darab, úgy érzi, elért valamit. Daley bízik benne, hogy a kötés újra népszerűvé válik, és azok is kipróbálják majd, akik eddig nem tették.