„Senki sem akar a leggazdagabb halott lenni a temetőben”
A szupergazdagok számára nincs válság: a luxusáruk továbbra is szépen fogynak. A magas árak nemigen okoznak gondot a vásárlóknak. Egyelőre.
A szupergazdagok számára nincs válság: a luxusáruk továbbra is szépen fogynak. A magas árak nemigen okoznak gondot a vásárlóknak. Egyelőre.
Néha a divatcégek szolgáltatják a legkülönlegesebb technikai eszközöket. Olyat azonban, amit a Louis Vuitton húzott elő, tényleg csak ritkán látni.
A Kering-csoport 3 millió orvosi maszkot ajánlott fel Franciaországnak, a Gucci 1,1 milliót gyárt az olasz kórházaknak.
Ez az apró eszköz némileg több, mint egy egyszerű slusszkulcs. Inkább egy műalkotás.
A hűséges orosz vevőkör biztosan díjazni fogja az egyébként kissé giccsesnek tűnő ötletet.
Mindannyian biztos egzisztenciáról álmodunk, ám vannak, akik kicsit még tovább nyújtózkodnának: luxuskörülmények között szeretnének élni, környezetükben a gazdagság szimbólumaiként számon tartott tárgyakat kívánják viszontlátni, magukat pedig a luxus minden rétegébe beburkolni. A nagyot (nem csak) álmodók biztos sorrendjének számít az elegáns lakás után a tiszteletet ébresztő luxuslimuzin beszerzése, de vajon mi jön ezután? És hol marad a sokszázezres, milliós perzsaszőnyeg, ami sokáig előkelő helyen állt? Mi van helyette? A magyar piacon kutakodtunk.
Bár továbbra is a Louis Vuitton a legértékesebb luxusbrand, az igazi sikereket ezúttal a Prada és a Gucci mondhatja magáénak.
Irán befagyasztotta 77, luxusterméknek minősített árucikk importját az olajipart és a bankrendszert érintő nyugati szankciók nyomán kialakult devizahiány miatt - jelentette csütörtökön a helyi média.
A dinamikusan növekvő kínai luxuspiacon a nagy nyugatiak mellett kínai márkák is egyre nagyobb teret kapnak közeljövőben a - jósolják a nemzetközi gazdaságra fókuszáló pekingi UIBE egyetem kutatói.