A hűséges orosz vevőkör biztosan díjazni fogja az egyébként kissé giccsesnek tűnő ötletet.
Összesen 50 darab 1917 előtti Fabergé tojást tartanak számon a világon, amely a mai napig a luxus egyik apróbb-nagyobb szimbóluma. Készülnek belőle persze kortárs darabok is, amelyek nem kevésbé drágák. Most egy szokatlan ötlettel mindezt összekötötték a Rolls-Royce márkával és annak híres szárnyas nő alakjával.
Konkrétan a Spirit of Extasy vagy Emily néven ismert nőalakot beköltöztették egy ilyen Fabergé tojásba. A „műalkotást” három dizájner jegyzi a két cég képviseletében.
A Rolls-Royce részéről a törekvés egyértelmű, minél exkluzívabb autókat kínálni gazdag vásárlóknak, akiknek ma már sokkal több kell, mint önmagában egy Rolls.
A Rolls-Royce Fabergé tojás 18 karátos arannyal van befuttatva és 10 karátos gyémántokkal díszített. A nőalak mérete nem különösebben nagy, 16 milliméter, így 40 grammot nyom. A díszt egy komplex működtető mechanizmus szolgálja ki, amely látványosan kibontja a díszes tojás tartalmát, ahogyan előbukkan Emily.
Így oldja meg a Rolls-Royce, hogy a sofőr semmiről ne tudjon, ami hátul történik
Ami egy Phantom hátsó utasterében történik, az ott is marad.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.