Átgondolja a posta, hogyan érdemes újságokat terjesztenie
Gondolkodnak azon is, van-e értelme a piros postaládáknak és a postahivatalok ilyen mértékű jelenlétének.
Gondolkodnak azon is, van-e értelme a piros postaládáknak és a postahivatalok ilyen mértékű jelenlétének.
Újféle újságterjesztési modellel próbálkozik a svéd Meganews. A szolgáltatás automatájával a vásárló 200 elérhető cím közül választ, majd saját magának nyomtathatja ki a teljes számot.
Tovább zuhant a Magyar Hírlap és a Figyelő értékesített példányszáma, éves bázison pedig egyre kevesebb lap számolhat be 10 százalék alatti visszaesésről - írja az Mfor.hu.
Cáfolja a Magyar Posta, hogy ingyen szállítanák ki a jövőben a Magyar Nemzet című kormánypárti napilapot. Két napja az fn.hu-n jelent meg ilyen tartalmú értesülés.
Teljesítette a korábban előírt kötelezettségeket a lapterjesztéssel foglalkozó MédiaLog, versenysemlegesen nyújtja szolgáltatását valamennyi ügyfele részére - állapította meg utóvizsgálatában a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).
Kis mértékben növekvő bevétel és megugró nyereség jellemezte a Lapcom Lapkiadó és Nyomdaipari Kft. 2011. szeptember 30-án zárult üzleti évét. A társaság napilapkiadásból és internetes termékekből származó bevétele bővült, nyomási bevétele ugyanakkor csökkent.
Senki ne mondja, hogy nem érdemes írni közéleti dolgokról, hogy az egész ország csak egy következmények nélküli Fricz...
A Magyar Posta Zrt. érdeklődik a lapterjesztéssel foglalkozó MédiaLog Zrt. megvásárlása iránt − tudta meg postai forrásból a Napi Gazdaság.
Hamarosan visszaáll a korábbi üzletmenet a budapesti lapterjesztési piacon, s minden budapesti postaládába a megszokott időben érkezhetnek a lapok, az előfizetők pedig kompenzációra számíthatnak a kiesések miatt a terjesztő MédiaLogtól. A társaság ugyanakkor kártérítési igénnyel lép fel a terjesztési nehézséget okozó cégekkel szemben.
Nem tudom, miért követtem el azt a hibát, hogy előfizettem egy napilapra, de elkövettem, kelletlenül olvasom is, de...
Tavaly is folytatódott a lappiac mélyrepülése, a korábbi tendencia szinte sehol sem változott: a vidéki napilapok még tartották magukat, az országos közéleti és bulvárlapok azonban sokat veszítettek a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség gyorsjelentése szerint, amelyet a keddi Napi Gazdaság ismertet. A legnagyobb vesztes a Story magazin, amelyből 2010 utolsó negyedévében 243 ezret tudtak eladni, egy évvel később pedig átlagosan 203,5 ezret.