Bezuhantak a kínai villanyautók eladásai Európában
Az uniós extravámok elbizonytalanítottak mindenkit.
Az uniós extravámok elbizonytalanítottak mindenkit.
A gyártó ráadásul azt mondja, nem is cserélnék a kocsit, hanem inkább kártérítést fizetnek a vevőnek.
Itt van a mifelénk is egyre jobban ismert BYD központja is.
Egy német tanulmány szerint a nálunk is terjeszkedő vállalat az állami ösztönzők messze legnagyobb haszonélvezője.
A szilárd elektrolit miatt nem szivároghat az akkumulátor, ami csökkenti a környezeti veszélyeket, egyben az ilyen akkumulátornál elenyésző a lehetősége egy akkutűznek vagy robbanásnak.
10 perc töltés után közel 500 kilométert lehet autózni.
Elsősorban taxisok és flottaszolgáltatók kaphatnak pénzt.
Közel nyolcszáz kilométeres távot ígér az okostelefon-gyártóként hírnevet szerzett márka első autója.
Egy szabadidő-autóval jelenne meg nálunk is a Skywell márka.
Egytől egyig olyan cégek, amelyek már akkor dollármilliárdokat értek, hogy autókat ténylegesen gyártottak volna.