Hamarosan bemutatkozik az Audi új márkája, az AUDI
A fiatal, techmániás kínaiak a brand célcsoportja.
A fiatal, techmániás kínaiak a brand célcsoportja.
Ez a kezdeményezés a „Kínában, Kínáért” stratégia része, hogy a Volkswagen kifejezetten helyi fejlesztésű járműveket kínáljon az ottani vevőknek.
Az idei év sem indul túl fényesen a Kínában sokáig uralkodó márkának.
A kínaiakat egyre kevésbé érdeklik a korábban nagy presztizsű európai márkák, a saját gyártmányaikért lelkesednek.
A nyugati vámok egyelőre nem számítanak sokat.
Egy olyan piacon, ahol egy hónapban közel 1,8 millió személyautó került forgalomba.
Beelőzött az új világ kínai népautója.
Olyan árverseny alakult ki a távol-keleti országban, hogy lényegében dömpingáron kínálja elektromos alapmodelljét a német gyártó.
Egyre kevésbé utasítják el a távol-keleti modelleket, főleg az elektromos autókat, amelyeknek a technológiája akár jobb is, mint egy hazai konkurensé.
Olyan vevőkre céloznak, akik egy Mercedes vagy Porsche helyett valami egzotikusat akarnak.
A hatalmas távol-keleti országban rengeteg, globális szinten szinte ismeretlen márka működik. A többségük új piacokat is keres.
A Skoda kis piaci részesedéssel rendelkezik Kínában és azt tervezi, hogy inkább olyan ígéretesebb területre koncentrál, mint Vietnám.