Minden harmadik kereskedését bezárja Kínában a Porsche
A kínaiakat egyre kevésbé érdeklik a korábban nagy presztizsű európai márkák, a saját gyártmányaikért lelkesednek.
A kínaiakat egyre kevésbé érdeklik a korábban nagy presztizsű európai márkák, a saját gyártmányaikért lelkesednek.
A nyugati vámok egyelőre nem számítanak sokat.
Egy olyan piacon, ahol egy hónapban közel 1,8 millió személyautó került forgalomba.
Beelőzött az új világ kínai népautója.
Olyan árverseny alakult ki a távol-keleti országban, hogy lényegében dömpingáron kínálja elektromos alapmodelljét a német gyártó.
Egyre kevésbé utasítják el a távol-keleti modelleket, főleg az elektromos autókat, amelyeknek a technológiája akár jobb is, mint egy hazai konkurensé.
Olyan vevőkre céloznak, akik egy Mercedes vagy Porsche helyett valami egzotikusat akarnak.
A hatalmas távol-keleti országban rengeteg, globális szinten szinte ismeretlen márka működik. A többségük új piacokat is keres.
A Skoda kis piaci részesedéssel rendelkezik Kínában és azt tervezi, hogy inkább olyan ígéretesebb területre koncentrál, mint Vietnám.
A General Motors, a VW Csoport és más külföldi autógyártók az 1990-es évek óta domináltak Kínában is, de mára a vevők az elektromos autók esetében inkább a kínai márkákat preferálják.
A világ legnagyobb piacának akkora az ereje, hogy még a kisméretű autókból is megéri hosszított változatot piacra dobni. A nagyobb modellekből pedig kötelező.
Nem a koronavírus-járvánnyal kezdődött Kínában a visszaesés.