Kínában már több elektromos hajtású autót adnak el, mint hagyományost
Egy olyan piacon, ahol egy hónapban közel 1,8 millió személyautó került forgalomba.
Egy olyan piacon, ahol egy hónapban közel 1,8 millió személyautó került forgalomba.
Beelőzött az új világ kínai népautója.
Olyan árverseny alakult ki a távol-keleti országban, hogy lényegében dömpingáron kínálja elektromos alapmodelljét a német gyártó.
Egyre kevésbé utasítják el a távol-keleti modelleket, főleg az elektromos autókat, amelyeknek a technológiája akár jobb is, mint egy hazai konkurensé.
Olyan vevőkre céloznak, akik egy Mercedes vagy Porsche helyett valami egzotikusat akarnak.
A hatalmas távol-keleti országban rengeteg, globális szinten szinte ismeretlen márka működik. A többségük új piacokat is keres.
A Skoda kis piaci részesedéssel rendelkezik Kínában és azt tervezi, hogy inkább olyan ígéretesebb területre koncentrál, mint Vietnám.
A General Motors, a VW Csoport és más külföldi autógyártók az 1990-es évek óta domináltak Kínában is, de mára a vevők az elektromos autók esetében inkább a kínai márkákat preferálják.
A világ legnagyobb piacának akkora az ereje, hogy még a kisméretű autókból is megéri hosszított változatot piacra dobni. A nagyobb modellekből pedig kötelező.
Nem a koronavírus-járvánnyal kezdődött Kínában a visszaesés.
Minden harmadik német gépkocsit a világ legnagyobb autós piacán, a kínain adnak el. A pandémia csak fokozta a függést – állapítja meg a közszolgálati Deutsche Welle.
Összességében jól sikerült, látványos autó a Foton General, csak kár, hogy más már megcsinálta pont ugyanezt korábban.