Ontja magából az autókat is a Xiaomi: 230 nap alatt 100 ezer darabnál járnak
Nincsenek értékesítési problémáik, úgy tűnik.
Nincsenek értékesítési problémáik, úgy tűnik.
Az egyik oldalon az extra vámtarifákkal szorongatott kínai szereplők, a másikon a saját problémáival küzdő európai gyártók.
Ez nagyjából annyi, mint a Volkswagen-csoportnak és a Hondának együtt.
Megtalálták azokat a piacokat, ahol van keresnivalójuk.
Leginkább a Tesla Model Y konkurense lehet.
Így próbálnak versenyképesek maradni a távol-keleti piacon.
Egy német tanulmány szerint a nálunk is terjeszkedő vállalat az állami ösztönzők messze legnagyobb haszonélvezője.
3 másodperc alatt van százon.
A közös konkurencia még a legnagyobb ellenfeleket is egy platformra hozhatja.
Egyfajta all-star vegyesvállalat alakul egy fontos cél érdekében.
Elárulta azt is, hogy a Tesla a meglévő modellpalettájával már elérte „a költségcsökkentés természetes határát".