Alakul az autóipari hidegháború Kína és az USA között, amely kiterjedhet a globális piacra is
A kínai autótechnológia amerikai betiltása mutatja a legjobban, mekkora feszültség van jelenleg az autóiparban.
A kínai autótechnológia amerikai betiltása mutatja a legjobban, mekkora feszültség van jelenleg az autóiparban.
A nyugati vámok egyelőre nem számítanak sokat.
Nincsenek értékesítési problémáik, úgy tűnik.
Az egyik oldalon az extra vámtarifákkal szorongatott kínai szereplők, a másikon a saját problémáival küzdő európai gyártók.
Ez nagyjából annyi, mint a Volkswagen-csoportnak és a Hondának együtt.
Megtalálták azokat a piacokat, ahol van keresnivalójuk.
Leginkább a Tesla Model Y konkurense lehet.
Így próbálnak versenyképesek maradni a távol-keleti piacon.
Egy német tanulmány szerint a nálunk is terjeszkedő vállalat az állami ösztönzők messze legnagyobb haszonélvezője.
3 másodperc alatt van százon.
A közös konkurencia még a legnagyobb ellenfeleket is egy platformra hozhatja.