Sokan fognak örülni a Google Térkép új funkciójának
Könnyebb lesz a menü megtervezése, mielőtt valaki ellátogat egy vendéglátóhelyre – a felhasználók képein ugyanis a jövőben megjelöli az alkalmazás, hogy az étlapról mely tételről lehet szó.
Könnyebb lesz a menü megtervezése, mielőtt valaki ellátogat egy vendéglátóhelyre – a felhasználók képein ugyanis a jövőben megjelöli az alkalmazás, hogy az étlapról mely tételről lehet szó.
Limonádét 1490-ért, koktélokat 3500 forinttól lehet kapni.
Lehet tippelni, hányszor mondanak tósztot így a focivébé idején Oroszországban. Mert tószt nélkül inni részegeskedés, tószttal inni viszont becsületes munka, tartja a bölcs orosz. Lehet csak a vodkára gondolni, de mi inkább úgy véltük, tósztot mondunk minden idők nagy kevercseire. Mert koktélozni is más, ha a sztoriba is „belekortyolunk”.
Erőset vagy édeset?- kérdezte a nem is olyan régi szép idők sátoros ünnepein a házigazda, kis likőrös poharakat kikészítve az asztalra. A vendégek pedig, ha az ötös lottót nem is, a választékot szinte tutira megtippelhették. De a boltokban, kocsmákban sem kellett sokat hezitálni.
Koktélokat, turmixokat és más italokat kell felszolgálnunk ebben az ingyenes játékban, de a bárpult érdekes formákat vesz fel, akadályokat is tartogat és az sem mindegy, hogy hol áll meg a pohár.
Szeretne egy esti italozás során felvágni a tudásával? Akkor a világ alkoholos italainak elkészítési módját összegző infografikát önnek találták ki.
A GfK Hungária akciós újságok piacát vizsgáló Leaflet Monitora szerint a nyár első hónapjában jelentősen megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma. A hirdetett termékkategóriák között a feldolgozott hústermékek szerepelnek messze a legtöbb hirdetésben.
Hadat üzent a David Cameron vezette brit kormány a fiatalok súlyos mértéket öntő ivászatának: a miniszterelnök egy sor olyan intézkedést jelentett be Londonban, amelyek célja távol tartani a fiatalokat attól, hogy fékevesztetten igyanak.
Igen, ilyen is van már: egy online szolgáltatás megmondja, mit illik inni, amikor U2-t, Lady Gagát, Cat Stevenst stb.
Miközben az italfajták tekintetében nincs hiány a Facebookon, a rajongók számát tekintve annál inkább: a toplista adatai szerint az alkohol márkák nem hasítanak ki akkora szeletet a közösségi oldal táborából, mint amekkora forgalmat generálnak a kiskereskedelemben és a szórakozóhelyeken.