Ezeken a BMW-ken lehet a legkevesebbet és a legtöbbet bukni
A divat, úgy tűnik, itt is nagyon befolyásolja, melyik modell tűnik éppen jobb választásnak.
A divat, úgy tűnik, itt is nagyon befolyásolja, melyik modell tűnik éppen jobb választásnak.
Egy kényelmes nagy autó csalogató áron, könnyen lehet, hogy taxiként futotta le korábbi kilométereit.
Nem is véletlen, hogy tizenhat év a magyar autópark átlagéletkora.
Mindez pillanatnyi árfolyamon számolva nagyjából 1,2 millió forintot jelent.
Annak ellenére, hogy a többség nálunk eleve bizalmatlanabb a használtautó-eladókkal szemben, mint Nyugaton, a nagy mennyiségű import autó miatt könnyű rossz tapasztalatokra szert tenni.
A használtautó-behozatal felfutásának oka egyértelműen az újautó-kínálat visszaesése.
A koronavírus-járvány hatására megemelkedett azoknak az autóknak az aránya, amelyeket 15 éves koruk után hoztak be Magyarországra.
Alapvetően, mintha a totális józanság felé fordult volna az importautós piac: Focus, Golf, Astra az első három. Hol vannak már a tízezrével behozott BMW-k?
Módosult egy fontos szabályozás a külföldről behozott használt autók forgalomba helyezésével kapcsolatban.