Várható volt: a ChatGPT-ben is lesznek reklámok
Bár még nem tudni, hogyan, de az OpenAI chatbotjába is kerülnek majd hirdetések – a jó hír, hogy valószínűleg nem mindenkinél.
Bár még nem tudni, hogyan, de az OpenAI chatbotjába is kerülnek majd hirdetések – a jó hír, hogy valószínűleg nem mindenkinél.
Néhány hónapon belül vége a hirdetésmentes Threadsnek, állítja egy új jelentés.
A mesterséges intelligencia válaszaiba is becsempészi a hirdetéseket a Google, de úgy tűnik, jelen állás szerint csak a témába vágó ajánlások fognak megjelenni.
Váratlan lépés a Microsofttól: teljesen hirdetésmentessé teszi az egyik legismertebb kommunikációs platformját, ráadásul ingyenesen.
Sértheti a Meta a fogyasztóvédelmi törvényeket a „fizess vagy egyezz bele” modelljével – a felhasználók ugyanis csak úgy szabadulhatnak meg a célzott hirdetésektől, ha fizetnek, és az ingyenes sem „ingyenes” valójában.
Európa legdrágább online választási kampánya zajlott Magyarországon.
A felmérés szerint a megkérdezettek 61 százaléka vett már valamilyen terméket influenszer ajánlása alapján, eközben csak a válaszadók 21 százaléka kattintott rá egy hirdetésre a közösségi médiában.
Már tesztelik az Instagramban az eddigi legnagyobb változtatást a reklámok terén: néhány másodpercet muszáj lesz megnézni a reklámvideókból, nem lehet csak úgy átugrani őket.
Ezúttal nem a Linux előnyeinek ismertetésével próbált kitűnni egy Linux-kedvelő, hanem inkább azzal, hogy egy olyan segédprogramot írt, amely egy az egyben kiűzi a hirdetéseket a Windows 11-ből. Kérdés persze, mit szól mindehhez a Microsoft.
A levél 15 címzettje között megtalálni a Coca-Colát, a L'Oreált, a Yettelt, a Heinekent, a Boscht és a Lidlt is.
Fizetett hirdetések érkezhetnek a Windows 11 Start menüjébe. A jelek szerint különböző fejlesztők emelhetik ki az alkalmazásaikat itt, de van egy jó hír is.
Viták kereszttüzébe került a Meta hirdetés- és nyomkövetés-mentességet kínáló előfizetési csomagja, és úgy tűnik, a cég elébe megy a bonyodalmaknak – maga csökkenti a tarifáit, majdnem az eddigi felére.