Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#fogyasztói_szokások

Vállalat + Vezető Torontáli Zoltán

Ha így tukmálnak önre egy terméket, tuti megveszi

Ha az utcán a kezébe nyomnak egy szórólapot, elolvassa vagy kidobja? És ha egy olimpikon azt mondja, hogy reggelire minidig egy bizonyos müzlit eszik, akkor azt veszi meg? Bármennyire is elavultnak tűnnek ezek az értékesítési trükkök, sok még ma is bejön.

Gazdaság MTI

GfK: Ezekből a zöldségekből veszik a legtöbbet a magyarok

A legtöbb – tízből jellemzően nyolc -–háztartás által vásárolt zöldségek listáját a paprika, paradicsom, hagyma, répa és burgonya vezeti. Uborka és káposzta tízből hét háztartás kosarába kerül. Szegény gomba mellett hiába kampányoltak, csak minden második háztartás vesz belőle.

Shake MTI

Lányaik öltözködését másolják az anyák

Az anyák jóval hajlamosabbak utánozni a tinédzser korú lányuk fogyasztói, például sminkelési és öltözködési szokásait, mint fordítva - állapították meg az amerikai szakemberek.

Shake Lukács Andrea

Az új igazi férfi: egy növényevő vadállat

Japánban a férfivá cseperedők új generációja fricskát mutat apáinak: nem szeretne hetven órát dolgozni hetente, nem szeretne a maximumon élni, viszont élvezné az élet apró örömeit, legyen az egy kozmetikai kezelés vagy a legújabb rizsreceptek kipróbálása. A növényevő vadállatok a távol-keleti ország metroszexuálisai, Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár szerint pedig ugyanannak a nyugati mintának a hívei, amit kissé eltérő formában, de a magyar yuppie-k is követnek.

Tech hvg.hu

A nyomógombos telefon rablánc, az okostelefon a szabadság

Átfogó online lakossági kutatásban vizsgálta meg az Ipsos a magyar internetezők mobiltelefonhoz való viszonyát. A felmérésben megállapították, hogy a nyomógombos készülékek tulajdonosai inkább érzik elektronikus póráznak a mobiljukat, míg az okostelefonnal rendelkezők sokkal inkább gondolják úgy, hogy az intenzívebb használat szabadságot ad nekik.

Hazai gazdaság MTI

A GfK szerint előtérbe kerültek az akciós vásárlások

A nyugat-európai országokhoz hasonlóan Magyarországon is tudatosabbá váltak a vásárlók: felértékelődött az árak jelentősége, nőtt a napi fogyasztási cikkek esetében az akciós, promóciós vásárlások aránya – derül ki a GfK Hungária legfrissebb kutatásaiból.

Tech hvg.hu

Mindennapi internetünk add meg nékünk ma!

Napjainkra már szinte mindenki hozzáférhet a világhálóhoz, munkahelyen, iskolában, vagy akár otthon. A technológiát pedig egyre újabb és újabb módokon használjuk. De észrevesszük-e, milyen módon változik meg az életünk ennek köszönhetően? Hogyan változtatják meg életünket a közösségi oldalak, a fájlmegosztók és az egyéb online alkalmazások?