1400 háztartásban kellett lekapcsolnia a villanyt az EON-nak az árvíz miatt
A legnagyobb gond továbbra is az ártéri ingatlanokkal van.
A legnagyobb gond továbbra is az ártéri ingatlanokkal van.
Ennyi okosmérőt telepít ugyanis az E.ON. Az új mérővel az áramfelhasználás mellett a napelemesek a betáplálás is nyomon követhetik.
Mit jelent a háztartási napelemeknél a szaldós helyett január 1-jétől életbe lépett bruttós elszámolás? Milyen feltételekkel lehet mostantól magánszemélyeknek napelemet üzemeltetni, mire kell odafigyelni, hogy az megérje? Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
A beruházással 29 ezer lakos áramellátását akarják biztosítani.
„Hiszünk abban, hogy a legolcsóbb energia az el nem fogyasztott energia” – osztja meg cége ars poeticáját Tóth Zoltán, az E.ON egyedi ügyfél és települési megoldások értékesítési vezetője. Méghozzá egy viszonylag újkeletű szolgáltatásuk, a fogyasztás szabályozása kapcsán. Hogy ez mi fán terem, hogyan és mennyiben tud hozzájárulni az energiahasználat optimalizálásához? Ez is kiderül az alábbi interjúból.
Az áram- és gázszolgáltatók ügyfélszolgálatait megrohamozták az ügyfelek, miután a kormány szerdán bejelentette, hogy már csak korlátozottan fogja a rezsicsökkentést érvényesíteni. Volt, ahol egyórás várakozás után sem vették fel a telefont, azonban ahol felvették, ott sem tudnak egyelőre konkrét válaszokat adni.
A kormány „a villamosenergia-ellátás biztonsága érdekében közérdekből nemzetstratégiai jelentőségű összefonódásnak” minősítette a vásárlást.
89 áruház 136 töltőjénél vehető igénybe a szolgáltatás.
A program ötvenmilliárd forintba kerül.
Az állam gyakorlatilag nyíltan tör egyeduralomra a közműszolgáltatások, pl. a gáz, az ivóvíz vagy a szemétszállítás piacán, de az árampiacon nem működött a szokásos kivéreztetéses módszer – a rezsicsükkentés ellenére a cégek talpon maradtak, mert csökkent a világpiaci ár. Most meghökkentő módon próbálják elszipkázni az ügyfeleket az E.ON-tól Azénpénzem.hu szerint.
A két vállalat 1,6 milliárd forint értékben kötött szerződést.
A rossz körülmények között élő család nem érti, hogy lehetett ennyi a fogyasztásuk, a szolgáltató szerint minden rendben működött.