48,5 milliárdból bővítették ki a déli vasúti összekötő hidat, de minden maradt a régiben
Az átépítésre az volt a hivatalos magyarázat, hogy nagyobb legyen a Déli összekötő vasúti híd kapacitása. Azt nem tudni, hogy ez mikor jöhet el.
Az átépítésre az volt a hivatalos magyarázat, hogy nagyobb legyen a Déli összekötő vasúti híd kapacitása. Azt nem tudni, hogy ez mikor jöhet el.
Vitézy Dávid közlekedésért felelős államtitkár szerint a Déli Körvasút fejlesztésének első üteme ezzel a végéhez ért.
Kiírták a pályázatot a déli összekötő vasúti híd háromvágányúra bővítésére, ha ez megvalósul, több elővárosi vasút mehet át Budáról Pestre, illetve az egész országot átszelő vonatok is indulhatnak.
Omladoznak az állomások, beáznak a pályaudvarok, csúcsra jár a teljes budapesti vasúthálózat. Százmilliárdokra lenne szükség a fővárosi vasúti infrastruktúra modernizálására, tervekből nincs is hiány, pénz viszont nincs erre.
A közbeszerzést kiíró Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő egyik volt vezetőjének cége kapta a megbízást, más egyéb projektekkel együtt.
Elkészült a Budapest-Esztergom vasútvonal, most a Kelenföldi és a Keleti pályaudvar közti fővárosi vasúti pálya fejlesztésére írtak ki pályázatot, benne a déli vasúti híd kibővítésével.
A budapesti Déli Összekötő Vasúti híd felújításának és kibővítésének tervezésére írt ki pályázatot a MÁV.