Hamarosan végleg elbúcsúzhatunk Magyarország egyik legismertebb cégnevétől
Mostantól csak jelzésértékű módon tüntetik fel a Sága márkajelzést a Master Good baromfihústermékein: fokozatosan kivezetik Magyarország egyik legismertebb brandjét.
Mostantól csak jelzésértékű módon tüntetik fel a Sága márkajelzést a Master Good baromfihústermékein: fokozatosan kivezetik Magyarország egyik legismertebb brandjét.
Elengedhetetlen a folyamatos fejlődés és fejlesztés, még akkor is, ha a hazai piac egyik vezető cégéről beszélünk. Harminc éve jelen vannak a szektorban, mégis új cég- és brandnévvel jelentkeztek: Veit Tamással, a Cemix Hungary, Croatia, Romania Group ügyvezetőjével beszélgettünk.
Jó designra minden vállalkozásnak szüksége van. Az viszont messze nem olyan egyértelmű, hogy mikor kihez érdemes fordulni a számtalan lehetőség közül. Van, amikor egy freelancer grafikus, van, hogy egy közepes méretű stúdió a tökéletes választás, és vannak olyan opciók is, amiket érdemes elkerülni. Összegyűjtöttük a felmerülő lehetőségek előnyeit és hátrányait, hogy segítsünk eligazodni ebben a komplex kérdésben.
Az utóbbi tíz évben az üzleti szektor szereplőinek egymás közötti magatartása sokat változott, és amelyik vállalat nem alkalmazkodik az új trendekhez, könnyen lemaradhat a versenyben. Íme néhány tendencia, amit nem árt figyelembe venni a céges marketingstratégia készítésénél.
A fogyasztók a közösségi média korában látványosabban reagálnak a márkaarculat változásaira, mint korábban. Igaz ez azokra az esetekre is, amikor a frissítés bejön a vásárlóknak, de még inkább, ha nem.
Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?
Több mint egy éve, hogy megjelentek az első chatbotok, és a marketingszakma nagyobbik része még mindig csak találgatja, hogy pontosan mire is fogjuk használni őket, hogyan és merre fejlődik majd a piac. Eközben a botok olyan társterületeken is elkezdték hódítóútjukat, mint a webes kereskedelem vagy a HR. Kalydi Gergely, a Talk-A-Bot társalapítója segít megérteni, hogyan és miért érdemes ezt az eszközt is beépíteni marketing és HR stratégiánkba!
A világ jobb hellyé tétele, az emberek inspirálása, folyamatos innováció, a felhasználói igények maradéktalan kiszolgálása – mindezek együtt és külön-külön is jellemzői lehetnek egy magasabb rendű cél érdekében tevékenykedő vállalkozásnak. Cikkünkben nagyvállalati példákat mutatunk be.
Éder Krisztián belső okok miatt váltott a zenélésről a fotózásra két évvel ezelőtt. Szerinte a személyes márkaépítést nem lehet tanulni, ez nála inkább ösztönből jön. Kreatív munkáit a saját cége menedzseli, kisvállalkozóként hosszú távra tervez. Arról is mesélt, hogyan látja a hazai kreatív ipart belülről.
Az amúgy sem könnyű startup lét egyik legnehezebb mozzanat, a névválasztás, méghozzá úgy, hogy a hozzá tartozó domain is szsbad legyen.
Mint arról már beszámoltunk, hivatalosan is bemutatta az MS az új Windows 8 logót – olvasóink még szavazhatnak is...