Varázslatos helyre költözött a Rogán-féle hivatal egyik kedvencének cége
Rókusfalvy Pál és testvére a budai erdőszélen található egykori tündérhegyi gyerekszanatórium épületét már korábban megvette, és most egy új társaság székhelyévé tette.
Rókusfalvy Pál és testvére a budai erdőszélen található egykori tündérhegyi gyerekszanatórium épületét már korábban megvette, és most egy új társaság székhelyévé tette.
A kormány szerint ma már nem igaz, hogy a jó bornak nem kell cégér.
A vadonatúj, 100 százalékban állami tulajdonú cég tulajdonosi jogait az Opten céginformációs rendszere szerint még a Nagy Márton irányítása alá tartozó Magyar Nemzeti Vagyonkezelő gyakorolja, de ez a jelek szerint csak egy hétig tartott, ezt a jogot adta most át a gazdaságfejlesztési miniszter Gulyás Gergelynek, a Miniszterelnökség vezetőjének.
A bor nem alkohol, hanem kultúra – mondta a borkormánybiztos.
A korábbi műsorvezetőnek így együtt kell működnie Szijjártó Péterrel és az Agrárminisztériummal is.
Nonprofit cégként a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő hozta létre (újra) a marketingcéget. Ők tolják a magyar bort is.
Magyarországon ugyan még furcsának tűnhet az elnevezés, de Nyugat-Európában természetes, hogy borjogászokat alkalmaznak többek között a szeszes italokat előállító vállalkozások. A szakma a legégetőbb borjogi kérdéseket pénteken tárgyalja meg a budapesti Corinthia Hotelben az I. Borjog és bormarketing konferencián. A rendezvény egyik szervezője Prónay Bence borjogász.
Konferenciára gyűlnek össze a kormányzati szervek képviselői, jogászok, szakújságírók, bormarketing szakemberek és a legilletékesebbek,a borászok április 12-én a budapesti Corinthia Hotelben,hogy megvitassák az aktuális borjogi kérdéseket és párbeszédet folytassanak a hazai bormarketing irányvonalairól.
Három év alatt összesen hárommillió eurót fordítanak a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. "A jó bornak is kell a cégér" hivatalos, 2013-2016 között érvényes rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.
Összesen hárommillió euró áll rendelkezésre 2013 és 2016 között a magyar borok promóciójára Japán, az Egyesült Államok, Kína, Oroszország és Kanada piacán. Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter erre vonatkozó rendelete a keddi Magyar Közlönyben jelent meg.
Júliustól a Magyar Turizmus Zrt.-hez kerül a közösségi bormarketing, a feladatot eddig ellátó Agrármarketing Centrum (AMC) pedig szeptember végén jogutód nélkül megszűnik, amennyiben a kormány jóváhagyja az előterjesztést - írta a Napi Gazdaság pénteken.
Kevesebb pénz jut bormarketing-pályázatokra, miután a termelés és a fogyasztás visszaesése miatt kevesebb kerül a kasszába - írja keddi számában a Világgazdaság.