80 milliós EU-s támogatást kapott, mégis veszteséges lett Csányi Sándor egyik cége
Az OTP-vezér családi pincészetéről van szó.
Az OTP-vezér családi pincészetéről van szó.
Nincs azzal baj, ha valaki a középkategóriából próbál prémiumborokkal a piacra lépni – vallja Varga Péter, aki 25 év alatt az ország egyik legnagyobb pincészetét építette fel. Kalandos történet a rendszerváltás vadkapitalizmusától a 2020-as évek bordivatjáig.
Fiktív számlákat használtak.
Lehet, hogy ma még a rizspálinka a legismertebb és legkedveltebb szesz Kínában (plusz a Csingtao – ami a legjobb sörnek számít), de a szőlészkedést és a bortermelést a kínaiak néhány év alatt olyan komolyan vették, hogy ma már Franciaországnál is nagyobb területen művelik. Nincs megállás akkor se, ha beérik majd Spanyolországot is...
Felszámolási eljárás alá vonták a Vinopolis International Kft. bornagykereskedő céget, ezzel a borbirodalom másik lába is megroggyant – a kiskereskedő Vinopolis Hungary ugyanis a cégadatok szerint már novemberben megszűnt. A cégcsoport korábbi tulajdonosai között Seszták Miklóshoz köthető személyek is felbukkantak.
Egy friss felmérés szerint a borivók majdnem kétharmadának vannak kedvenc borai, de csak bő harmados azok aránya, akik mindig ugyanazoktól a termelőktől is vásárolnak.
Huszonhat új üzlet, a franchise-ért sorban álló vállalkozók és vállalkozások, töretlen növekedés - ezeket produkálta a tavaly alapított Borháló Borkereskedés. Az elérhető minőségi borfogyasztás terjesztése több mint sikeres és ezt Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címmel díjazta a szakmai szövetség.
Bedőlt az egyik legmenőbb borbolthálózatot üzemeltető cég, a Bor és a Társa Kft., a vállalkozás által jellemzően felkapott plazákban üzemeltetett egységek már jó ideje bezártak.
Alig több, mint fél évvel ezelőtt látott hozzá a Borháló franchise hálózatának kialakításához, és már több mint tíz borkereskedésük működik országszerte. Csak júniusban három egységük nyílt meg Budaörsön, Érden és Vizivárosban.
Tokaj zárt borvidék lesz, ami annyit jelent, hogy a jövőben tokaji borként csak azok a borok hozhatók forgalomba, amelyek nemcsak a borvidéken termelt szőlőből készültek, hanem helyben, azaz a tokaji borvidéken is palackoztak.
Három pincészet termékeit forgalmazza egy új honlap, amely ötletes kampánnyal és versenyképes árakkal célozza meg az úgymond sikeres fiatalokat.
Az idei szürettől az Európai Unióban feltüntethetik a bortermelők termékeiken az "ökológiai bor" kifejezést.