Most először kijöttek a valós adatok az autók fogyasztásáról – az eredmény letaglózó
A villanyautók egy csoportja megbukik, a benzinesek is rosszul szerepelnek, ha valós adatok mutatják az átlagfogyasztást.
A villanyautók egy csoportja megbukik, a benzinesek is rosszul szerepelnek, ha valós adatok mutatják az átlagfogyasztást.
Egyelőre különösebben nem kell izgulni, legfeljebb a tulajdonosnak kellemetlen.
Ismét kiderült fontos tanulságként, hogy nem minden a nagy akkumulátor, a hatótáv nem csak ezen múlik.
A legjobb közel 20 százalékkal fogyaszt kevesebbet, mint a hivatalos adata, a legrosszabb 26 százalékkal többet.
Ki kell majd írni, mennyibe kerül 100 kilométernyi út megtétele az ott kapható üzemanyagokkal.
Milyen vezetési trükkökkel takarékoskodhatunk az üzemanyagszámlánkon? Egy vezetéstechnikai instruktor segítségével összeszedtünk néhány okos tanácsot a gazdaságosabb autózásért.
Miközben a világszintű törekvések éppen a fogyasztás- és károsanyag-csökkentésről szólnak, egy felmérés szerint a valóság mást mutat. Ráadásul az autógyártók Amerikában is, hogy papíron megfeleljenek a kibocsátási céloknak, nagy mennyiségben vásárolnak más gyártóktól szabad károsanyag-kibocsátási kvótákat.
A jelenlegi, részben tesztpadokon megállapított fogyasztási adatok helyett sokkal pontosabb képet adhat az autók tényleges üzemanyag-felhasználásáról az új készülék.
Az EU tagállamai kompromisszumos megoldásként 35 százalékkal csökkentenék az új autók szén-dioxid-kibocsátását 2030-ra.
A korábbinál jóval szigorúbb emissziós teszten átesett új járműveket lehet forgalomba helyezni az EU-ban.
Érdekes lesz, így elérniük a saját maguk által kitűzött célt, amely 5,2 literes átlagos száz kilométerenkénti fogyasztást céloz 2025-re.