Több GR86 sportkocsit adott el a Toyota Európában, mint takarékos Priust
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású boxermotoros GR86-ból tavaly több fogyott mifelénk, mint a plugin hibrid új Priusból.
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású boxermotoros GR86-ból tavaly több fogyott mifelénk, mint a plugin hibrid új Priusból.
Elődjénél is meghökkentőbb, kicsit még inkább megosztó designnal támad a második generációs Toyota C-HR, mely most először zöld rendszámos plugin hibrid hajtáslánccal és akár 20 colos kerekekkel is rendelhető. Árban pedig már sajnos a sokkal nagyobb RAV4 nyakán liheg.
Üléspróbát vettünk a japán gyártó kompakt crossoverének második generációjában, az egyedi designnal, modern technikával és akár plugin hibrid hajtással is elérhető új C-HR-ben.
Az Európában és a magyar piacon is kiválóan teljesítő japán gyártó idén hét újdonsággal rukkol elő.
A legjobban felszerelt összkerekes kivitel ára alulról súrolja a 17 millió forintot.
Megérkezett Európába a Corolla Cross, amely elsőként vonultatja fel a gyártó legújabb hibrid hajtásláncát, illetve teljesen újragondolt infotainment rendszerét.
Kipróbáltuk, hogy mennyivel lett erősebb a japán gyártó új kompakt divatterepjárója, amely végre infotainment fronton is sokat fejlődött, de zöld rendszámot továbbra sem kaphat.
A Toyota prémiummárkája elsőként egy kompakt divatterepjáróba szerelt tisztán elektromos hajtásláncot.
A japán gyártó sokáig csak a hibridekre esküdött, de végül beállt a sorba, és elkészítette az elektromos C-HR-t.
A japán gyártó felfrissítette népszerű crossover modelljét, mely mostantól nagyobb teljesítményű változatban is kapható.
A Toyota C-HR-en ott van egy bérautós cég matricája is, akár kölcsönzött is lehetett.
A német rendőrség már kereste a kocsit.