Ötvenkétmillió autót is visszahívhatnak az USA-ban egy veszélyes hiba miatt
Megint a légzsákokkal van baj.
Megint a légzsákokkal van baj.
Tizennyolc éven át építették be autókba a kifogásolt légzsákpatronokat.
A General Motorsnak 6,9 millió autót kell szervizbe hívnia a japán Takata cég veszélyes légzsákpatronjai miatt. A csődbe ment japán gyártó helyett ráadásul az amerikai cég fizetheti a légzsákcseréket.
Újabb halálos balesetet okozott egy autóban egy felrobbant légzsák, amit nem is a papír szerinti tulaj vezetett éppen.
A légzsákok esetleges meghibásodása miatt hívják vissza az autókat. Európa nem érintett a visszahívásban.
A Magyar Nemzet szerint a milliárdokból nem lesznek új állások a magyarországi nagyvállalatok többségénél.
A Takata-botrány miatt eddig több millió autót kellett visszahívni, mert életveszélyes a beszerelt légzsák.
A Takata Európában nyereségesen működik, nem jelent csődöt, miskolci üzemében pedig zavartalanul folytatja a termelést, sőt bővíti kapacitását – mondta a Takata Safety Systems Hungary Kft.
A légzsákbotránytól megtépázott japán Takata vállalat összes vagyonelemét megvenné az amerikai Key Safety Systems. A cég ígéri, kevés kivétellel megtartja a Takata alkalmazottait. Miskolcon több mint ezer fő dolgozik a japán vállalatnak.
Napokon belül csődvédelmet kérhet a Takata japán légzsákgyártó cég hazájában és az Egyesült Államokban is.
Zajlik a per a világ legnagyobb autóipari botránya, a hibás Takata-légzsákok ügyében. Súlyos vádak hangzottak el.
A dollármilliárdokat felemészítő légzsákbotrányban több mint 100 millió autó érintett világszerte, köztük több tízezer magyar is.