Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Szentkirályi_Ásványvíz

Vállalkozás hvg.hu

A magyar ásványvízóriás az újabb stratégiai vállalat

A legújabb stratégiai fontosságú társaság, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. vezeti hazai kiskereskedelmi ásványvízpiacot, amely az összesített vízpiaci mozgások szerint mennyiségben 2, értékben 6,2 százalékkal növekedett az előző évhez képest. A prémium márkatermékeket gyártó vállalatok között tavaly mennyiségben és értékben is piacvezető összesen 6,9 milliárd forint árbevétellel 14,5 százalékos növekedést tudott elérni 2011-hez képest. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2013-ban a tavalyi árbevételét 15 százalékkal tervezi növelni.

Vállalkozás Csörgő László

A Szentkirályi titka az, hogy nincs titok – interjú Balogh Leventével

A Szentkirályi tulajdonosát az egyik legsikeresebb üzletembernek tartják a régióban, „vízkirálynak” is nevezik. Balogh Levente még mindig családi vállalkozásként tekint a cégre, amelynek árbevétele 6 milliárd forint fölé kúszott, éves szinten több mint 200 millió liter ásványvizet forgalmaz, és ezzel piacvezetőnek számít a multinacionális cégekkel is telített hazai piacon. A tulajdonos ügyvezető szerint nincs titok, csak a kitartás, a hitelesség, és a minőség számít.

Gazdaság Szabó M. István

Gesztenyeízű víz nálunk nem kéne senkinek

Bár ásványvízből már hosszú ideje száz liternél több fogy lakosonként egy évben, az olcsó, márka nélküli ásványvizek egyre népszerűbbek. Ezeknek az ára alig haladja meg az önköltséget, a gyártók lerabolják a piacot, miközben megnehezítik a hosszú távra tervezők dolgát. Az ízesített vizek terjednek, de azért még a klasszikus szénsavas a sláger. A hvg.hu a főszezon végén a Nestlé-csoporthoz tartozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. vezérigazgatóját, Henrik Gotterbarmot kérdezte az ásványvízpiac helyzetéről, és hogy milyen ma Magyarországon multinak lenni.