Tisztítószer került a Szentkirályi ásványvizébe, mutatjuk, melyiket ne igya meg
A víz illata és íze is eltér a megszokottól.
A víz illata és íze is eltér a megszokottól.
Közép-európai szinten is jelentős cégcsoport alakulhat ki Balogh Levente vezetésével. Az ásványvízkirálynak sosem okozott gondot eladni valamit, és most még azzal sem kell bíbelődnie, hogy felépítsen egy márkát.
Rosszul kinéző ásványvizek sorozatát hívja vissza a Szentkirályi. Nyugalom, a szóban forgó vizek az egészségre nem ártalmasak, csak esztétikailag nem stimmeltek.
A cég jövőre 15 százalékos növekedést vár. A magyar kiskereskedelmi ásványvízpiac 2012-ben mennyiségben 2 százalékot, értékben pedig 6,2 százalékot nőtt az előző évhez képest.
A legújabb stratégiai fontosságú társaság, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. vezeti hazai kiskereskedelmi ásványvízpiacot, amely az összesített vízpiaci mozgások szerint mennyiségben 2, értékben 6,2 százalékkal növekedett az előző évhez képest. A prémium márkatermékeket gyártó vállalatok között tavaly mennyiségben és értékben is piacvezető összesen 6,9 milliárd forint árbevétellel 14,5 százalékos növekedést tudott elérni 2011-hez képest. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2013-ban a tavalyi árbevételét 15 százalékkal tervezi növelni.
A Szentkirályi tulajdonosát az egyik legsikeresebb üzletembernek tartják a régióban, „vízkirálynak” is nevezik. Balogh Levente még mindig családi vállalkozásként tekint a cégre, amelynek árbevétele 6 milliárd forint fölé kúszott, éves szinten több mint 200 millió liter ásványvizet forgalmaz, és ezzel piacvezetőnek számít a multinacionális cégekkel is telített hazai piacon. A tulajdonos ügyvezető szerint nincs titok, csak a kitartás, a hitelesség, és a minőség számít.
Bár ásványvízből már hosszú ideje száz liternél több fogy lakosonként egy évben, az olcsó, márka nélküli ásványvizek egyre népszerűbbek. Ezeknek az ára alig haladja meg az önköltséget, a gyártók lerabolják a piacot, miközben megnehezítik a hosszú távra tervezők dolgát. Az ízesített vizek terjednek, de azért még a klasszikus szénsavas a sláger. A hvg.hu a főszezon végén a Nestlé-csoporthoz tartozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. vezérigazgatóját, Henrik Gotterbarmot kérdezte az ásványvízpiac helyzetéről, és hogy milyen ma Magyarországon multinak lenni.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nél 2012. január 1-től Sándor Benedek (30) tölti be a gazdasági igazgatói pozíciót.