Szokatlan okból tűnik el idő előtt a Porsche 718 Boxster és Cayman
A nyártól új kiberbiztonsági protokoll lép életbe az autóknál az EU-ban.
A nyártól új kiberbiztonsági protokoll lép életbe az autóknál az EU-ban.
A 3 másodperces 0-100-as szintidejű apróság a legendás MR2 szellemi örököseként az új elektromos Porsche Caymannal rivalizálhat. Testközelből ismerkedtünk meg a látványos Toyota FT-Se-vel.
Végülis erre született.
A személyre szabható ülőalkalmatosságok a gyártó egyes sportkocsijaihoz érhetők el.
Nem tudni, hogy a kis sportkocsi tulajdonosa pontosan milyen megfontolásból lépte meg tettét.
Ezekben az autókban jellemzően inkább hátul vagy legalábbis középen van, amit ők keresnek.
Elsőre úgy tűnt, egy apró balesetről van szó, de aztán a Porsche megindult keresztbe az úton.
Az utóbbi hónapokban komoly változáson ment keresztül a Porsche modellpalettája: a Boxster/Cayman páros elbúcsúzott a hathengeres szívó boxermotortól, a helyére új az fejlesztésű turbós négyhengeres blokk érkezett. Előtte nem sokkal a 911 belépőmodellje is elköszönt a feltöltő nélküli erőforrástól, így mostantól a 911 Carrerában biturbó hathengeres termeli a lóerőket. Megpróbáltuk kideríteni, hogy mindez milyen hatással volt a vezetési élményre!
A Porsche két középmotoros autóját a Caymant és Boxstert is átnevezi és mostantól Porsche 718-nak kell hívni őket. Természetesen a megkülönböztető jelölése megmarad a kupénak és a nyitható tetősnek.
Egy Porsche Cayman mutatott be hatalmas szaltót, amikor lesodródva az útról a szegélypillérek a levegőbe katapultálták.
A Porsche kínálatának eddig kevésbé értékelt tagjából csináltak egy olyan sportos, agresszív változatot, amelyért őszintén lehet rajongani.
A Cayman és a Boxter GTS 15 lóerőt izmosodott a korábbi csúcsmodellekhez képest, így már szinte beléptek a 911 vadászmezejére.