Téli teszteken bukkant fel a már teljesen elektromos Porsche Boxster
Ez a modell is villanyautóvá válik.
Ez a modell is villanyautóvá válik.
A gyártó középmotoros sportkocsi kínálata is átlép a villanykorszakba.
A személyre szabható ülőalkalmatosságok a gyártó egyes sportkocsijaihoz érhetők el.
A zuffenhauseni gyártó kompakt roadsterének első generációja 1996-ban mutatkozott be.
Az épületben a baleset idején szerencsére senki nem volt.
Ötven gyerek húzta a sportkocsit a felnőttek üdvrivalgása közepette.
Ez az úttörőnek ígérkezett német sportkocsi spanyol megrendelésre készült, de végül sohasem került sorozatgyártásba.
Az utóbbi hónapokban komoly változáson ment keresztül a Porsche modellpalettája: a Boxster/Cayman páros elbúcsúzott a hathengeres szívó boxermotortól, a helyére új az fejlesztésű turbós négyhengeres blokk érkezett. Előtte nem sokkal a 911 belépőmodellje is elköszönt a feltöltő nélküli erőforrástól, így mostantól a 911 Carrerában biturbó hathengeres termeli a lóerőket. Megpróbáltuk kideríteni, hogy mindez milyen hatással volt a vezetési élményre!
A stuttgartiak jelentősen átdolgozták a belépő szintű sportkocsijukat, négyhengeres, turbó boxermotorokra cserélték a korábbi szívó hathengeres erőforrásokat. Mindez plusz lóerőket, nagyobb nyomatékot, alacsonyabb fogyasztást hozott magával. Meg új elvezést, mostantól Porsche 718 Boxster a hivatalos titulus.
A Porsche két középmotoros autóját a Caymant és Boxstert is átnevezi és mostantól Porsche 718-nak kell hívni őket. Természetesen a megkülönböztető jelölése megmarad a kupénak és a nyitható tetősnek.
Irán fővárosáról, Teheránról nem feltétlenül a sportautós balesetek jutnak az ember eszébe, pedig a világnak azon a részén is történnek ilyen esetek.
Az új Spydernél egy számít: a vezetési élmény.