Pavarotti kedvence: új gazdára vár egy 38 éves Maserati luxusautó
Ezzel a remek állapotú Quattroportéval eddig alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg.
Ezzel a remek állapotú Quattroportéval eddig alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg.
A limitált szériás olasz kocsik új fényezését a modenai zászló színei ihlették.
Az 5 méter körüli sportszedánok végsebessége megközelíti a 330 km/h-t.
A pandémia ellenére érdekes tesztautókból idén sem volt hiány. A mintegy 80 modellből összeválogattuk azokat, melyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Stílusosan sportos olasz alternatíva azoknak, akik már ráuntak az Audi A6, 5-ös BMW, Mercedes E-osztály szentháromságra. És nem feltétlenül a legjobbra vágynak, hanem inkább valami izgalmasra.
Az új modellek gyorsulása csak messze 300 km/h felett ér véget.
Közel 5 méter hosszú, igen alacsony és vészjóslóan morajló hamisítatlan V8-as hanggal támad. Kipróbáltuk, hogy milyen 2020-ban egy 1980-ban készült olasz luxusszedán, amelynek olyan süppedősek az ülései, hogy szinte elveszünk bennük.
Az igazán ritkaságnak számító sport- és luxusautók hazai piaca is komoly felfutást mutat az elmúlt években és nagyon úgy tűnik, csak a gyártók sokszor szándékoltan limitált kibocsátása fogja vissza az értékesítési számokat.
A sportos olasz márka modelljei nem igazán kelendőek, a munkások hosszabb szabadságot kaptak.
Van, abban valami, hogy az ausztráloknak a pohár mindig legalább félig tele van. Valahogy mindig a napos oldal jut nekik.
Műszakilag lényegében változatlan maradt a Quattroporte, kívül és belül viszont látványos fejlődésen ment keresztül.
Modellbővítést terveznek a Maseratinál, hogy jobban le tudják fedni a piaci szegmenseket és képviselni tudják magukat a kétüléses sportautók népszerű mezőnyében. Az újdonság a Quattroporte és a Ghibli rövidített padlólemezére épül, valamint ikerturbós V6-os motort kap.