Digitális műszerfallal hódít ez a 34 éves Lancia
A 90-es évek elején abszolút jövőbe mutatónak számított a Lancia Dedra optoelektronikus műszerfala.
A 90-es évek elején abszolút jövőbe mutatónak számított a Lancia Dedra optoelektronikus műszerfala.
Az új gazdára váró Lancia Delta Integrale Evoluzione egészen a 90-es évek elejéig tekeri vissza az idő kerekét.
550 lóerő, 1 tonna körüli tömeg, kézi kapcsolású váltó, hátsókerék-hajtás: a limitált szériás új olasz sportkocsi ezzel állít emléket hét rali világbajnoki címnek.
A szögletes formaterv retró, de a lemezek alatt szupermodern elektromos hajtáslánc található.
A szupermodern Delta HF Integrale olyan stílusos külsőt kapott, hogy gyakorlatilag mindegy is, hogy mi hajtja.
Ez a Martini tematikájú versenyautó egyenesen a 90-es évek elejére repít vissza bennünket.
A retró húrokat megpengető új versenyautót nem meglepő módon villanymotor mozgatja.
A Lancia Delta az olasz autóipar egyik legnagyobb legendája. A legtöbben persze a rally-s HF Integrale révén szerettek bele. Természetesen a visszatérés nem ugyan ilyen lesz.
Ez a piros sportkompakt a Lancia talán legszebb éveibe repítheti vissza új tulajdonását.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
A ralipályákon egykoron hatalmas sikereket elért típus ezen utcai változata eddig kevesebb mint 7 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A Markku Alén és Miki Biasion nevével fémjelzett autó várhatóan 100 millió forint körüli áron cserél gazdát.