Önvezető autók veszik birtokba az M86-os utat
A szenzorokkal teli útszakaszon speciális eszközökkel felszerelt személy- és teherautókat tesztelnek.
A szenzorokkal teli útszakaszon speciális eszközökkel felszerelt személy- és teherautókat tesztelnek.
A Knorr-Bremse Rail Systems Budapest bemutatta az első olyan termékét, amelyet az iparágban 3D-s fémnyomtatással állítottak elő. A magyar mérnökök által újratervezett vasúti fékvezérlő panel a vállalat szerint formája, mérete miatt is innováció az iparágban. Az alakadó technológiának köszönhetően a funkciót jobban szolgáló, lényegesen könnyebb és kompaktabb termékek készülhetnek a jövőben kisebb helyigénnyel és karbonlábnyommal.
A müncheni székhelyű Knorr-Bremse konszern a vasúti és haszongépjármű rendszerekhez gyártott fékrendszerek területén világszerte vezető gyártónak számít.
Ismerős cégneveket találunk a német Manager Magazin éves listáján.
Magyarországi fejlesztéseket is elvitt a berlini InnoTrans 2018 kiállításra a Knorr-Bremse. A közlekedési szakvásáron a biztonságot és a környezet védelmét állította a fókuszba a Magyarországon is fejlesztő vállalat.
Kecskeméten lesz új csarnoka a Knorr-Bremsének.
A Knorr-Bremse vasúti üzletága Budapesten indította el a 3D-s fémnyomtatás bevezetésének vizsgálatát. Az új technológiától a prototípusok, az egyedi gyártóeszközök és pótalkatrészek gyártási idejének jelentős csökkenését várják. A fémnyomtatót hosszútávon a fékrendszerek gyártásában is alkalmazhatja majd a világ legnagyobb vasúti fékrendszereket fejlesztő- és gyártó vállalata a megfelelő jóváhagyási folyamat sikeres lezárása után.
A Knorr-Bremse magyarországi és németországi cégeinél soha nem volt még sztrájk.
A MÁV-START szolnoki telephelyén készülne 2017-18-ban az első húsz IC+os vasúti kocsi, amihez a forgóvázak és a fékek szállítására kiírt közbeszerzést a Siemens és a Knorr-Bremse konzorciuma nyerte el.
Évi 10 millió forintos támogatási kerettel, közös kutatásokkal, valamint egyetemi infrastruktúrafejlesztéssel, például virtuális laborral mélyíti el a 2011 júniusa óta tartó együttműködését a Knorr-Bremse Rail Systems Budapest, valamint a BME Gépészmérnöki Kara.
Bíró Attila vette át a Knorr-Bremse kecskeméti telephelyének vezetését 2015 januárjától Lepsényi Istvántól.
A legkorszerűbb fék-, biztonsági és hajtáslánc menedzsment rendszerek kifejlesztését és a közúti személyszállításban történő elterjesztését, valamint az új berendezések üzemszerű tesztelését is szolgálja az a stratégiai együttműködési megállapodás, amelyet pénteken kötött a Knorr-Bremse és a Volán Egyesülés Kecskeméten.