Gucci, Hermes, Louis Vuitton: meglepően jól állnak a luxusmárkák
A koronavírus-járvány miatti kényszerű boltbezárások és az utazási korlátozások a luxuscégek forgalmának sem tettek jót, de az hamar visszapattant a mélypontról.
A koronavírus-járvány miatti kényszerű boltbezárások és az utazási korlátozások a luxuscégek forgalmának sem tettek jót, de az hamar visszapattant a mélypontról.
Egyre több divatcég maszkokat vagy orvosi felszerelést gyártana, a gond azonban nem is a jó szándék, hanem a megfelelő technológia és a speciális alapanyag hiánya. Sokan ráadásul nyerészkedni próbálnak azon, hogy mindenki maszkot akar vásárolni, így viszont oda nem jut, ahol valóban létfontosságú lenne: az egészségügybe.
A luxusmárkák anyavállalata már megkapta a hatósági engedélyeket.
A Kering-csoport 3 millió orvosi maszkot ajánlott fel Franciaországnak, a Gucci 1,1 milliót gyárt az olasz kórházaknak.
A dél-koreai gyártó nagy szabadidő autója a nem hivalkodó megjelenésével és egységes minőségével találhatja meg a vevőkörét.
Keringnek fogják hívni a PPP nevű francia konszernt, amelynek a luxus és a sportdivat területén vannak jelentős márkái.