2013. március. 22. 13:39 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. március. 22. 13:44 Vállalkozás

Fura nevet kap a Gucci és a Puma anyavállalata

Keringnek fogják hívni a PPP nevű francia konszernt, amelynek a luxus és a sportdivat területén vannak jelentős márkái.

A Kering márkanév az angol caring (gondos, szerető) szóra vezethető vissza, és azt jelzi, ahogy a konszern az ügyfeleihez viszonyul – mondta a PPP vezérigazgatója, a tulajdonos Pinault-család képviselője, Francois-Henri-Pinault az átnevezés alkalmából.

A névvátást az tette szükségessé, hogy a konszernnek időközben megváltozott a portfóliója: a Printemps áruházlánc és a Le Redoute csomagküldő vállalat is kikerült, és ezzel két „P” is elveszett a cég nevéből.

A konszernhez olyan divatmárkák tartoznak, mint a Gucci, az Alexander McQueen és a Bottega Veneta. A sportüzlet első számú márkája a Puma, melyben a PPP több,  mint 80 százalékot birtokol.

Itthon Bábel Vilmos 2024. november. 28. 17:21

A Tiszának rengeteg pénzre van szüksége

Magyar Péteréknek milliárdok kellenének a 2026-os kampányra, ha tartani akarják a lépést riválisaikkal. A szükséges pénzt csak adományokból tudják összeszedni, az államtól nem fognak kapni. A magyar elit nagy része az államtól függ, és nem fog oldalt váltani, ha nem biztosak abban, hogy nemsokára másnál lesz a kasszakulcs. Magyarék feladata: jó befektetésnek kell látszani. Szombaton jön ki a párt friss átláthatósági jelentése, és kiderül, hogy az elmúlt hónapokban ez mennyire sikerült nekik.