Elkészült az Aston Martin hiperautója, a Valkyrie
A megrendelők örömére végre megkezdődött a 2,5 éve debütáló típus gyártása.
A megrendelők örömére végre megkezdődött a 2,5 éve debütáló típus gyártása.
A svéd márka megújult nagy divatterepjárója KERS energia-visszanyerő rendszerrel támad. Barcelonában testközelből ismerkedtünk meg vele.
A kékvérű brit gyártó készülőben lévő sportkocsija feltöltő nélkül is bőven tudja az 1 000 lóerőt.
Minden jel arra mutat, hogy hamarosan már nemcsak a legdrágább V12-es Ferrarikban használhatunk KERS-t. Mutatjuk a legfrissebb kémvideót.
Rejtélyes ízelítőfotót tett közzé a Renault egy új tanulmányautóról, amelyet csütörtökön mutatnak be, s amely a márka közlése szerint Forma-1-es technológiával lesz felvértezve.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kiadta a 2014-es technikai szabálytervezetet, mely többek között 15 ezres fordulatszám-limitet és 1,6 literes, V6-os turbómotorokat vezet be. A KERS-et felváltja az ERS-rendszer.
Faxos szavazással az FIA Motorsport Világtanácsa (WMSC) is jóváhagyta a Formula 1 Commission által a múlt héten előterjesztett motorszabály változást, így immáron hivatalossá vált, hogy 2014-től 1,6 literes, V6-os turbómotorok hajtják majd a Forma-1-es versenygépeket.
Jean Todt, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke kedden úgy nyilatkozott, hogy 2011-ben vissza szeretné vezetni a KERS-et.
Jean Todt, a Nemzetközi Automobil Szövetség elnöke szerint a Forma-1 jelenleg túl drága, ezért folytatni szeretné az elődje, Max Mosley által elkezdett költségcsökkentő folyamatot.
Felipe Massa, a Ferrari brazil pilótája nem a KERS-et, a kinetikus energia-visszanyerő rendszert okolja az olasz csapat idei, szinte katasztrofális rajtjáért. A maranellóiak nem hagyják abba a feljesztést.
Az Ausztrál és a Maláj Nagydíjon a Ferrari mindkét pilótája használta a KERS-rendszert, amely a kinetikus energiát nyeri vissza és körönként 6,67 másodpercig gombnyomásra újra felhasználhatóvá teszi. Sanghajban azonban egyikük sem él vele.
Mark Webber, a Red Bull ausztrál pilótája szerint idén végre megszületik az eddig hiányzó összetartás és közös munka a Forma-1-es csapatok között, ami biztosíthatja a csapatok és a sportág jövőjét.