10,4 millió forinton nyit a megújult Ford Focus, gyorsan ki is próbáltuk
Ráncfelvarrt külsővel, modernizált műszerfallal és szűkített motorkínálattal támad a Ford népszerű kompaktja, mely immár Magyarországon is elérhető.
Ráncfelvarrt külsővel, modernizált műszerfallal és szűkített motorkínálattal támad a Ford népszerű kompaktja, mely immár Magyarországon is elérhető.
A vezetési élményen ezúttal kivételen nem a teljesítmény növelése hivatott javítani.
A ráncfelvarrt kompakt 120-280 lóerős teljesítményű motorokkal rendelhető.
Hamarosan felfrissül a Volkswagen Golf GTI egyik legfőbb ellenfele.
A szakszerű tuningnak köszönhetően bőven 350 lóerő fölé erősödött a jelenlegi legsportosabb Focus.
A Megane RS Trophy fejlesztését halálosan komolyan vette a Renault Sport, ennek eredménye pedig egy körrekordokat futó közúti versenyautó lett.
A 2,3 literes turbós benzinmotorral szerelt új ST a Hungaroringen bizonyította képességeit, ahol többek közt a dízel ST és az új Focus Active is felbukkant.
Az új Ford Focus ST izgalma már elsőre is az, hogy, mintha szembe mennének vele a piaccal. Ugyanis a régi recept szerint kapunk egy sportos kompakt autót: nagy motor, kézi váltó. Kipróbáltuk, működik-e még a régi varázs, vagy már nagyon más szelek fújnak?
A benzinmotoros új ST a gyártó szerint menet közben jobban gyorsul, mint az előző generációs RS.
Ebbe a sportos négykerekűbe egy egész család és még a csomagjaik is mind beférnek.
Csak néhány gombnyomás az okostelefonon, és az apró sportkocsinak máris megemelkedik a teljesítménye.
A sportkompaktból nemcsak benzines-, hanem takarékos dízel változat is érkezett.