630 lóerős lett a kis BMW M2
Ezúttal hatványozottan igaz a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős.
Ezúttal hatványozottan igaz a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős.
Ki mondta, hogy a szupersportos M2-be ne lehetne gázolajos erőforrást szerelni?
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
A bajor gyártó egyik legkomolyabb vezetési élménnyel kecsegtető modellje most minden korábbinál erősebb lett.
A komoly vezetési élményre a hatalmas teljesítmény és az alacsony tömeg jelenthet garanciát.
A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.
A szupersportos kompakt élményautóért több pénzt kérnek el, mint az eggyel nagyobb M4-esért.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.
A különleges fényezés ez esetben olyan drága, hogy annak árából akár egy komplett autó kijönne.
A bajor gyártó egyik legkomolyabb vezetési élményt produkáló modelljét alapos izmosítókúrának vetették alá.
Az M2 Competition a valaha készült egyik legélvezetesebb BMW, mely az M4-ből érkezett motorral igen komoly produkciót ad elő.
Kompakt, könnyű és igen komoly teljesítményű ez a bajor sportautó, mely kizárólag hátul hajt.