Ezúttal hatványozottan igaz a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős.
A 2017-ben ráncfelvarrt BMW M2 egyáltalán nem nevezhető gyengének, vezetési élményben szegénynek pedig végképp nem. 2018-ban aztán megérkezett a kihegyezett, még erősebb és még keményebb sportváltozat, az M2 Competition.
Míg a normál M2 "csak" 370 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, addig az M2 Competition már 410 lóerős teljesítménnyel büszkélkedhet. Ez pedig annak az M4-ből érkezett 3 literes sorhatos motornak köszönhető, ami a korábbi 500 helyett 550 Nm-es nyomatékcsúccsal bír.
Akadnak azonban olyanok, akik még az M2 Competition produckiójával sincsenek teljesen megelégedve. Pontosan nekik készült a most leleplezett új Manhart változat. A finomhangolt BMW 220 extra lóerőt és 200 extra Nm-t vonultat fel.
Ily módon a motor már nem kevesebb, mint 630 lóerős teljesítményt, illetve 750 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre.
A 19 colos kerekeken gördülő, megerősített fékrendszerű Manhart MH2 630 menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek, az alapmodell 4,2 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
A 2015 és 2020 között gyártott típus legerősebb gyári változata a 2019 végén érkezett M2 CS, mely 450 lóerős és 550 Nm-es nyomatékú modell 4 másodperces 0-100-as szintidővel rendelkezik.
Az új 2-es sorozatú kupéból jelenleg a 374 lóerős M240i a legsportosabb változat, melyet hamarosan követni fog az 500 lóerő körüli vadonatúj M2-es.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.