A komoly vezetési élményre a hatalmas teljesítmény és az alacsony tömeg jelenthet garanciát.
A számos különböző korábbi M4-es alkatrésszel mérgesített, illetve karbonelemekkel könnyített sportkompakt 3 literes 6 hengeres turbómotorja 450 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, mégpedig 550 Nm kísértében. Ez pedig elegendő ahhoz, hogy a hatgangos manuál váltós változat 4,2, a hétfokozatú automata váltós pedig kereken 4 másodperc alatt katapultáljon 0-ról 100-ra.
Az F87-es sorozatú BMW M2 élete nemrég véget ért, és bár sokan abban reménykedtek, hogy érkezni fog belőle egy a CS-nél is izgalmasabb CSL változat, erre végülis nem került sor. Most viszont feltűnt a színen egy nem hivatalos M2 CSL, az M2 CSL Turbomeister Edition.
A 110 kilogrammal csökkentett tömegű újdonság majdnem olyan könnyű, mint az ikonikus E46-os sorozatú BMW M3 CSL.
A 2016-os M2-esre épülő kocsi motorházteteje alatt egy 3 literes biturbó S55-ös erőforrás található, mely nem kevesebb, mint 520 lóerős teljesítményt, illetve 660 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.