A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.
A Dähler azonban azokra is gondol, akik esetleg még az M2 CS-t is túl gyengének találják. Számukra készült ez a tuningolt változat:
Az alapmodell 520 lóerős teljesítményt, illetve 700 Nm-es nyomatékot ad le, miközben az elektronikusan korlátozott végsebessége 280-ról 302 km/h-ra nőtt. A non-plus-ultra kivitel 550 lóerős és 740 Nm nyomatékú, és ennek a verziónak már egyáltalán nincs sebességkorlátozása.
A svájci cég arról nem beszél, hogy az 550 lóerős BMW M2 CS maximum mennyivel képes száguldani, mint ahogy a gyorsulási értékekről sem tesz említést. Mindenesetre jó kiindulási pont, hogy a 450 lovas gyári változat automata váltóval 4 másodperc, kéziváltóval pedig 4,2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A 90-100 milliméteres végátmérőjű hangos sportkipufogót és 20 colos egyedi könnyűfém felniket kapott tuning M2 CS ára egyelőre ismeretlen. A vásárlók többek közt versenyülést és bukócsövet is rendelhetnek az autóba.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.