Autó hvg.hu 2020. augusztus. 18. 11:21

Vezetési élmény kimaxolva: 550 lóerős lett az új BMW M2 CS

A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.

A BMW egyik legkomolyabb vezetési élményt biztosító típusa az M2-es, melynek sokáig az M2 Competition volt a csúcsmodellje, és aztán tavaly év végén megérkezett az erre még rálicitáló M2 CS. Ennek motorházteteje alatt egy 3 literes 6 hengeres turbómotor rejtőzik, mely nem kevesebb, mint 450 lóerőt, illetve 550 Nm nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre.
BMW

A Dähler azonban azokra is gondol, akik esetleg még az M2 CS-t is túl gyengének találják. Számukra készült ez a tuningolt változat:

Dähler

Az alapmodell 520 lóerős teljesítményt, illetve 700 Nm-es nyomatékot ad le, miközben az elektronikusan korlátozott végsebessége 280-ról 302 km/h-ra nőtt. A non-plus-ultra kivitel 550 lóerős és 740 Nm nyomatékú, és ennek a verziónak már egyáltalán nincs sebességkorlátozása.

Dähler

A svájci cég arról nem beszél, hogy az 550 lóerős BMW M2 CS maximum mennyivel képes száguldani, mint ahogy a gyorsulási értékekről sem tesz említést. Mindenesetre jó kiindulási pont, hogy a 450 lovas gyári változat automata váltóval 4 másodperc, kéziváltóval pedig 4,2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.

Dähler

A 90-100 milliméteres végátmérőjű hangos sportkipufogót és 20 colos egyedi könnyűfém felniket kapott tuning M2 CS ára egyelőre ismeretlen. A vásárlók többek közt versenyülést és bukócsövet is rendelhetnek az autóba.

Dähler

 

Dähler
Dähler
Dähler

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2025. január. 06. 09:30

MVM-terjeszkedés Romániában: a helyiek szerint Orbán most tolja be az országba Putyin trójai falovát

A magyar állami energiacég kivásárolja a német E.On-t Románia második legnagyobb gázcégéből. A helyi félelmek szerint, ha az üzlet lezárul, az MVM orosz gázzal fogja ellátni az ország háztartásainak csaknem felét, és ezzel nagyban erősödik Moszkva befolyása Bukarestben. A tranzakció 2025 első felében zárulhat, de még elkaszálhatják. Ennek az esélyét erősítheti az a sürgősségi rendelet, mellyel a román kormány megakadályozhatja a stratégiai fontosságú vállalatok “ellenséges” átvételét.