A bajor gyártó egyik legkomolyabb vezetési élményt produkáló modelljét alapos izmosítókúrának vetették alá.
A két éve ráncfelvarrt BMW M2 egyáltalán nem nevezhető gyengének, vezetési élményben szegénynek pedig végképp nem. Tavaly tavasszal pedig megérkezett a kihegyezett, még erősebb és még keményebb új csúcsváltozat, az M2 Competition.

Míg a normál M2 "csak" 370 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, addig az M2 Competition már 410 lóerős teljesítménnyel büszkélkedhet. Ez pedig annak az M4-ből érkezett 3 literes sorhatos motornak köszönhető, ami az eddigi 500 helyett immár 550 Nm-es nyomatékcsúccsal bír. Az Otto-részecskeszűrőnek köszönhetően a motor nem csak erős, hanem minden károsanyag-kibocsátási normának is megfelel.
Akadnak azonban olyanok, akik még az M2 Competition produckiójával sincsenek teljesen megelégedve. Pontosan nekik készült a most leleplezett G-Power változat. A többek közt módosított turbót, átprogramozott motorvezérlést és új sportkipufogót kapott BMW 270 extra lóerőt és 310 extra Nm-t vonultat fel.


Ily módon a motor már nem kevesebb, mint 680 lóerős teljesítményt, illetve 860 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre. A 0-100-as gyorsulás szintideje a gyári 4,2-ről 3,2 másodpercre csökkent, a végsebesség pedig 330 km/h-ra nőtt. És mindez 20 000 euróba (6,3 millió forint) kerül, de természetesen egy 19-20,3 millió forintos M2 Competition is kell hozzá.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.