Íme az egyetlen új 1-es BMW, amin még rendes kipufogó van
Európában csak 300 lóerős a világ többi részén 317 lovas változatban kínált új BMW M135, melynek típusjelzéséből most először kikopott az "i" karakter.
Európában csak 300 lóerős a világ többi részén 317 lovas változatban kínált új BMW M135, melynek típusjelzéséből most először kikopott az "i" karakter.
Ennél nagyobb teljesítményre nem nagyon lehet szükség a kompakt bajorban.
Megérkezett a Mercedes-AMG A35 és az Audi S3 riválisának felfrissített változata.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M135i-t nem tartják elég erősnek, sportosnak.
A fejlesztők találtak még közel 50 extra lóerőt az alapmodell 128ti motorjában.
Az M135i xDrive alá pozícionált újdonság komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Megérkezett a 306 lóerős M135i izgalmasnak ígérkező kisebb testvérmodellje.
Az újdonság azoknak készült, akik az M135i csúcsmodellnél valamivel visszafogottabb kivitelre vágynak.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
A már itthon is rendelhető BMW-újdonság legolcsóbb változatában egy 140 lóerős benzinmotor dolgozik.
A "nagyautó" jelen esetben inkább jelző, az elegáns, sportos limuzinok kompakt méretű változatát dobta piacra a BMW.