Az újdonság azoknak készült, akik az M135i csúcsmodellnél valamivel visszafogottabb kivitelre vágynak.
Most megérkezett az M135i xDrive alá pozicionált vadonatúj 128ti, amely ugyan gyengébb a csúcsmodellnél, cserébe 80 kilogrammal könnyebb, és a Torsen differenciálmű sem hiányzik belőle.
A kétliteres négyhengeres turbós benzinmotor ezúttal 265 lóerős teljesítményt ad le az első kerekekre, ami mellé kereken 400 Nm-es nyomaték társul.
A normál kivitelhez képest 1 centiméterrel lejjebb ültetett, 18 colos kerekekkel szerelt, nyolcfokozatú automata váltós 128ti 6,1 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A közvetlenebbre hangolt futómű mellett az M135i xDrive-ről érkezett M Sport fékrendszer került bele.
A 40 900 eurós (14,6 millió forint) alapárú újdonságnak jelenleg a végtesztelése folyik, az álcázófóliás változatban leleplezett típus első példányait az ígéretek szerint novemberben vehetik át a megrendelők.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.