Audi A4 Avant teszt: fiatal vagyok még hozzá
Ha tökéletesre játszik, ha mindig négy ász van a kezében, ha sosem téved, ha milliárdos felmenői vannak, ha nem...
Ha tökéletesre játszik, ha mindig négy ász van a kezében, ha sosem téved, ha milliárdos felmenői vannak, ha nem...
Az Audi A4 39 éve az Audi szekértolója, a kocsiból eddig mintegy tízmillió példány talált gazdára. Kipróbáltuk a megújított négyest, teszteltük dízel kombi és legerősebb S4 változatát.
Az új Audi A4 ugyanolyan gyöngyszem az autós palettán, mint amilyen az elődje volt: jól összerakott, emberi léptékű...
Az első Avant 1977-ben hidegen hagyta a közönséget, rövid csapott hátú modell volt, nagy csomagtérajtóval.
A regisztrációs adó miatt nyűgölődőknek jó hír, hogy az Audi dobta az eddigi benzines csúcsmotorokat, a Q7-estől...
A könnyű, főként alumíniumból készült karosszérián (a 206 kilós egység 58 százaléka alumínium) és a belső tér...
Jóllehet, teszteltük már a magyarországi autóipar egyik büszkeségét, a megújult TT Roadstert, de azt gondoltuk, érdemes lenne egy hosszabb, kétszemélyes kiránduláson is kipróbálni a német élményautót. Nem akarunk irányjelzés nélkül a dolgok elébe vágni, de nem kellett csalódnunk.
Kinek jut eszébe két hétre feleségestül Franciaországba költözni azért, hogy bejárja Burgundia és Bordeaux, valamint...
Az Audi tervezői a Grált keresik, a tökéletes autót. Nem találják, ezért megépítik. Az ingolstadti vár pincéjében aranycsinálók módszereivel, okkult tanok igéivel alkotnak. Így született meg a harmadik generációs A8, rovarszemmel, időtálló formában, brutális menettulajdonságokkal, elképesztő technikával – elérhetetlen áron. Aki hibridet várt és zöldautós erényeket, csalódni fog, az A8 maradt, ami volt: sportos luxuslimuzin.
Mitől lett takarékos az Audi népszerűbb modellje? Elsősorban a sofőr akaratától, másodsorban néhány technikai megoldástól. Lecsippentettek róla 7 lóerőt, leültették, sportfutóművet toltak alá, stop-start rendszerrel szerelték fel. A kategória legzöldebbjének kikiáltott modell alapára 8,5 millió. Takarékos vezetők, íme: a ti autótok.
A tavaly év végi ráncfelvarrás után az Audi A6 még vonzóbb. Akinek a LED-technikás szemfényvesztés kevés lenne, próbálja ki az új benzinmotorral, a háromliteres, 290 lovas erőforrás kihozza az állatot az emberből.