Élet a halál után: az Audi A4 szedán A5L-ként él tovább
A most debütált nyújtott tengelytávú Audi A5L a korábbi A4 igazi utódja.
A most debütált nyújtott tengelytávú Audi A5L a korábbi A4 igazi utódja.
A 600 lóerősnek ígérkező új RS5 szedán és kombi változatban fog támadni.
30 év után eddigi formájában megszűnt létezni az egyik legnépszerűbb Audi, az A4, melynek utódja mostantól A5 névre hallgat és elképesztő technikával támad. Nizza környékén ismerkedtünk meg a vadonatúj A5-tel, és hajtottuk meg annak sportosabb S5-ös verzióját.
A teljesen új Audi A5 legsportosabb változata 4,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
A négykarikás német gyártó szedán és kombi változatban készülő vadonatúj modellje 16,8 millió forinton nyit Magyarországon.
Sokan már régóta temetik a kombikat, az Audi kínálatából azonban még jó darabig nem kopnak ki ezek a praktikus modellek.
A már eddig is izgalmas vonalvezetéshez nem igazán kellett hozzányúlni, az utastér viszont szerencsére hatalmasat fejlődött. Meghajtottuk a brit márka hátsó-kerékhajtású felfrissített nagy szedánját.
Megérkezett a sportos csúcsmodell felfrissített kupé és szedán kivitele.
Az egyik legjobb formájú Audi volt mindig is az A5, talán kijelenthető, hogy a frissítése után is az maradt.
Európában mostantól csak erős és takarékos gázolajos egységgel rendelhető a sportos német szedán és kupé.
Ilyen hajmeresztő jelenetek eddig csak Cobra 11-ben voltak.
Kilenc év telt el azóta, hogy a négykarikások bemutatták az A5-öt, így igazán itt volt már az ideje, hogy előrukkoljanak a második generációval. Nem is bízták a véletlenre a dolgot, ezer meghívott vendég előtt leplezték le Ingolstadban az új luxuskupét. Ott voltunk.