F1-lázban ég az Aston Martin bivalyerős új divatterepjárója
A brit gyártó leleplezte 700 lóerőnél is erősebb SUV-modelljének Forma–1-es gúnyát öltött limitált szériás új verzióját.
A brit gyártó leleplezte 700 lóerőnél is erősebb SUV-modelljének Forma–1-es gúnyát öltött limitált szériás új verzióját.
Megérkezett a felfrissített Aston Martin DBX707, és ezzel párhuzamosan eltűnt a kínálatból a jelentősen gyengébb alapmodell.
Jó eséllyel érkezik egy könnyített verzió a legerősebb divatterepjárók között jegyzett DBX707-ből.
A 725 lóerős Purosangue jelentősen többe kerül, mint a Lamborghini Urus vagy az Aston Martin DBX.
Elkészült a nemrégiben debütált Aston Martin DBX 707 első ügyfeles példánya.
Az Aston Martin bemutatta a már amúgy sem éppen gyenge DBX új csúcsmodelljét.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik esetleg keveslik a DBX-ben rejtőző AMG erőforrás teljesítményét.
Íme, a DBX szabadidő-autó korábbinál olcsóbb és kevesebbet fogyasztó új kivitele.
Itt a megoldás azoknak, akik kevésnek találják az alapmodell 550 lóerejét.
Hatalmasat üt, arisztokratikus húrokat penget és bárhova elviszi a komplett családot, akár kutyástól is. Alaposan meghajtottuk az Aston Martin első szabadidőautóját, a bivalyerős AMG-szívű DBX-et.
A DBX típusjelzésű SUV-nak köszönhetően nincs panasz a kékvérű brit márka eladásaira.
Hivatalosan is leleplezték a Vantage sportkocsira, illetve DBX szabadidőautóra épülő új Forma-1-es támogató járműveket.