Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Alza

hvg360 Szabó Yvette

Csehek és lengyelek iskoláztatják Orbán kedvenc üzletembereit

Miközben Nagy Márton azon sopánkodik, hogy a magyarok nem itthon költik el a pénzüket, cseh és lengyel befektetők letarolták a magyar e-kereskedelmet. A két ország vállalkozói jó néhány egyéb ágazatban is betörtek a magyar piacra, míg a Fideszhez közel álló cégek a külföldi terjeszkedéssel erőlködnek.

Vállalkozás Rácz Gergő

Lenyomják a hazai e-kereskedőket a külföldiek

Megviselte, de nem törte meg a hazai digitális kereskedelmet az elmúlt évek gazdaságilag viszontagságos időszaka egy friss összesítés szerint. Jól látszik, hogy a vásárlói igények változnak. Ez leginkább a magyar cégeknek okozhat fejtörést, amelyeknek egyre nagyobb kihívás lesz lépést tartani a helyi piacot leuraló külföldi versenytársaikkal.

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz

"A férfiak ahelyett, hogy kiporszívóznának, vesznek egy robotporszívót a feleségüknek, ők meg borotvakészletet a férjüknek"

A gyorséttermekből ismert drive-int telepített az Alza, a termékeket az autójukból vehetik át a vásárlók - mondta el a hvg.hu-nak Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője. A szakember arról is beszélt lapunknak, el lehet-e jutni addig, hogy eladó sem legyen egy boltban, hogyan befolyásolják a hídlezárások az üzleti terveket, fognak-e zoknit is árulni, és hogyan reagáltak a magyar vásárlók arra, amikor a nyakukba kaptak egy rezsinövelést.

Tech Balogh Csaba

Ne lepődjön meg: éjféltől változtatnak a webshopok, mindegyik máshogy készül a fekete péntekre

Az elmúlt években a hazai webshopokban is tapasztalt, ráadásul egyre intenzívebb fekete pénteki érdeklődés miatt ideiglenesen változtatást léptet életbe a vásárlási folyamatban az Extreme Digital. Szokatlan lehet, de mindenkinek jobb így. Megnéztük azt is, mivel készülnek a többiek, az eMag, a Media Markt, az Alza.hu és a Mall.hu.