Itt a megoldás azok számára, akik a 911 Turbo S megjelenését és produkcióját esetleg túl szerénynek találják.
A Porsche aktuális 911-es termékkínálatának legerősebb modellje a 650 lóerős teljesítményű és 800 Nm nyomatékú biturbó 6 hengeres motort fejlett összkerék-hajtással kombináló Turbo S.
A Porsche 911 Turbo S napjaink egyik legpotensebb szupersportkocsija, melyből a brit RML Group most hipersportautót varázsolt.
A P39 40th Special Edition nevet kapott újdonság a cég alapításának 40. évfordulójára készült, és teljesen egyedi karbonszálas karosszériát, aktív aerodinamikai elemeket, illetve szuperkönnyű 20-21 colos felniket kapott.
Az alapmodellnél 17 centiméterrel hosszabb, 9 centiméterrel szélesebb és 1,5 centiméterrel nagyobb tengelytávú kocsi 285 km/h sebességnél a korábbi 204 helyett nem kevesebb, mint 923 kilogrammos leszorítóerőt produkál.
240 km/h-nál is 662 kilogrammnyi leszorítóerő áll rendelkezésre, ami meghaladja a leginkább pályaorientált 911-es, a szívómotoros hátsókerék-hajtású GT3 RS 617 kilogrammos értékét.
A 3,7 literes 6 hengeres biturbó boxermotor teljesítménye 912 lóerőre nőtt, a nyomatékcsúcsa pedig eléri az 1000 Nm-t.
A 0-100-as szintidő 2,7-ről 2,5 másodpercre olvadt, a végsebesség változatlanul 330 km/h.
Az átalakítás 495 000 fontba (238 millió forint forint) kerül, és ebben nincs benne az adó, illetve a donorautó 100 millió forint körüli ára. A P39 40th Special Editionből tíz darabot terveznek készíteni.