Autó HVG 2024. október. 09. 06:41

Amikor a rengeteg sem elég: 900 lóerős lett a BMW XM

A biturbó V8-as plugin hibrid hajtásláncú monstrum minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel támad.

A BMW a közelmúltban dobta piacra hatalmas SUV-ját, az 5,11 méter hosszú XM-et, melynek még a belépőszintű 50e változata is 476 lóerős teljesítményű.

Akinek ez kevés, az választhatja a 653, illetve a 748 lóerős kiviteleket, és a Manhart azokra is gondol, akik esetleg még ennél is sokkal komolyabb produkcióra vágynak.

Manhart MHXM 900
Manhart

A Manhart MHXM 900 beszédes típusjelzésű, ugyanis ez a tuningolt XM nem kevesebb, mint 900 lóerővel gyilkolja a négy gumiját. Nem mellesleg pedig a csúcsnyomaték 1000-ről 1200 Nm-re növekedett.

A pontos menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, mindenesetre a 4,4 literes biturbó V8-as “szívű”, plugin hibrid hajtású 748 lóerős gyári verzió 3,8 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és 290 km/h a végsebessége.

Manhart MHXM 900
Manhart
Manhart MHXM 900
Manhart

A mintegy 80 kilométeres elektromos hatótávú, 2,8 tonnás BMW XM ültetett futóművet, 24 colos kerekeket és hangos Akrapovič sportkipufogót is kapott a Manharttól.

Az árakról egyelőre nem szól a fáma, a legerősebb gyári XM magyarországi alapára 82,2 millió forint.

Manhart MHXM 900
Manhart
Manhart MHXM 900
Manhart
Manhart MHXM 900
Manhart
Manhart MHXM 900
Manhart
Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.