A hibrid hajtásláncú megújult Porsche 911 GTS erősebb, gyorsabb, nehezebb és drágább az elődjénél.
A Porsche nemrégiben leleplezte a 911-es sportkocsi első hibrid verzióját, ami körülbelül akkora jelentőségű történés a legendás modell életében, mint amikor egykoron vízhűtés váltotta a jó öreg léghűtést.
Elsőként az alapmodell és a Turbo közé beékelődő arany középutas Porsche 911 GTS kapta meg a hibrid technikát, és immár Magyarországon is kapható ez az új modell.
A legfrissebb 911 GTS hazai alapára 71,6 millió forint.
A 3 literes 6 hengeres biturbó boxermotort egy 3,6 literes szimpla elektromos turbós 3,6 literes erőforrás váltotta, melynek teljesítménye 480-ról 485 lóerőre nőtt, a nyomaték változatlanul 570 Nm.
A nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltóba szerelt villanymotor 54 lóerővel és 150 Nm-rel száll be a hajtásba, a végeredmény 541 lóerő és 610 Nm.
A 0-100-as gyorsulás szintideje 3,4-ről 3 másodpercre csökkent, a végsebesség 311-ről 312 km/h-ra nőtt. A 0-ról 200-ra 10,5 másodperc alatt felpattanó sportkocsi 1,9 másodperc alatt gyorsul fel 80-ról 120-ra.
Az 1,9 kWh-os akkumulátort felvonultató T-Hybrid rendszer mintegy 50 kilogrammal növelte meg az immár lítium-ionos 12 V-os aksis GTS tömegét.
Mivel nem plugin-, hanem normál öntöltő hibrid technikáról van szó, az új 911-es nem kaphat zöld rendszámot, és tisztán elektromos üzemmódja sincs.
Az alapáron hátsókerék-hajtású és összkerék-kormányzású új Porsche 911 GTS-ből összkerekes, kabrió és targatetős változat is készül.