Megérkezett a 2025-ös modellévű felfrissített Defender, amely a korábbiaknál erősebb és nyomatékosabb dízelmotort kapott.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a Land Rover Defender 2020-ban debütált aktuális kivitelét, melyből most megérkezett a legfrissebb verzió.
Az egyik legfontosabb újdonság a motorháztető alatt keresendő. Az új D350-es modell lágyhibrid technikával kiegészített 3 literes, 6 hengeres turbódízel motorja nem kevesebb mint 350 lóerős teljesítményt, illetve kereken 700 Nm-es nyomatékot szabadít rá a négy kerékre.
Viszonyításképpen: az eddigi D300-as dízel csúcsmodell hasonló erőforrása még csak 300 lóerőt, illetve 650 Nm-t tudott.
Szintén újdonság a Signature Interior Pack, mely szellőztetett/fűtött és egyedi fejtámlás komfortüléseket vonultat fel, melyek közül az elsők 14 irányban elektromosan állíthatók, és memória funkcióval is rendelkeznek.
Az egy évig gyártandó limitált szériás Defender 110 Sedona Edition egyedi vörös fényezéséről és 22 colos fekete könnyűfém felnijeiről ismerszik meg.
Az árakkal kapcsolatban egyelőre nem nyilatkoztak a gyáriak.