Autó hvg.hu 2024. március. 25. 08:41

Eszelős lett a 725 lóerős 4 hengeres új Mercedes-AMG C63

A legújabb C63 már nem jókora V8-as motorból, hanem szupermodern plugin hibrid hajtásláncból nyeri az erejét.

A Mercedes tavaly dobta piacra valaha készült legerősebb C-osztályos modelljét, az elődjétől eltérően már nem 4 literes V8-as motorra, hanem 2 literes 4 hengeres erőforrásra épülő plugin hibrid AMG C63 S E Performance-t.

És most megérkezett a Manhart által kezelésbe vett vadonatúj tuningverzió, a CRE 700:

Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart

A 6,1 kWh kapacitású akkumulátoros, 13 kilométeres elektromos hatótávú sportszedán teljesítménye 680-ról 725 lóerőre nőtt, a csúcsnyomaték pedig 1020-ról 1120 Nm-re növekedett.

A 265/35 ZR20-as, illetve 275/35 ZR20-as Michelin sportgumikon gördülő újdonság futóművét 20 milliméterrel leültették, ezenkívül pedig a hangos kipufogó, illetve a finomhangolt utastér mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart

A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek – a gyári alapmodell 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra és csak 280-nál szakad vége a gyorsulásának.

A 4 másodperces 0-100-as szintidejű V8-as elődjénél jelentősen nehezebb, 2,1 tonnás összkerékhajtású Mercedes-AMG C63 S E Performance magyarországi alapára 45,7 millió forint.

Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.