Hogy pontosan mit, azt egyelőre nem árulták el.
Michael Shu, a BYD európai leányvállalatának elnöke, aki korábban azt mondta az Automotive News Europe-nak, hogy ők nem egy olyan kínai autógyártó akarnak lenni, amelyik úgy egyébként Európában is jelen van, hanem egy igazi európai céggé akarnak válni, a héten Varsóban közölte: május végén elkezdik árulni Lengyelországban a Seal, a Dolphin és az Atto 3. modelljeiket. Árat nem mondott, csak azt:
a modellek annyiba fognak kerülni, mint más európai országokban.
A kínai világcég vezetője arról is beszélt, hogy Lengyelország kulcsfontosságú alkatrész-beszállító lehet, azt azonban nem árulta el, hogy melyik lengyel gyárból és milyen alkatrészeket szállítanának Szegedre.
Nemrég vált véglegessé, hogy a világ legnagyobb elektromosautó-gyártó vállalata, a kínai BYD Szegeden építi fel az első európai autógyárát. Amikor Orbán Viktor miniszterelnök fogadta a cég vezetőit, sajtófőnöke, Havasi Bertalan azt mondta: ezzel a magyar gazdaságtörténet egyik legfontosabb beruházása érkezik Magyarországra.