Három új márkakereskedést nyit itthon a BYD
Budapest mellett már vidéken is beindult a kereskedői hálózatépítés.
Budapest mellett már vidéken is beindult a kereskedői hálózatépítés.
Közel 1000 lóerősnek ígérik az újdonságot.
Az új konglomerátumba a Nissan többségi tulajdonában lévő Mitsubishit is bevonnák.
A BYD Dolphin felfrissített külsővel és technikával folytatja életútját.
2025 végén két modellel indítja be magyarországi autógyárát a kínai BYD. A kis kategóriájú modelljük gyártása csúszik, először a Golf-kategóriában szállnak szembe az európai gyártókkal.
A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.
A kisajátított szántók tulajdonosai szerint az önkormányzat 17-szer többet kap a BYD-tól a földekért, mint amennyit a gazdáknak fizet.
A kínai e-autókra kivetett importvámok tartós bevezetése előtti utolsó negyedévben az Egyesült Királyságban több tisztán elektromos autót adtak el, mint a legnagyobb uniós gazdaságban.
A kínai befektetések nálunk nem állnak le, mert a kormány nem szavazta meg a kínai elektromos autókra kivetett EU-s vám növelését.
A 313-530 lóerős elektromos hajtású BYD Sealion 7 hajszálnyival 20 millió forint felett nyit hazánkban.
Az 1300 lóerős Yangwang U9 egy német tesztpályán bizonyította be, hogy képes megközelíteni a 400 km/h-s lélektani sebességhatárt.
A hírügynökség szerint költségcsökkentési okokból.